Moi!
Olen työn perässä muutamassa pääkaupunkiseudulle. Ylitöitä tulee tehtyä suht usein, joten ois sitten hankittava ulkoiluttaja koiralle. Millaisia kokemuksia teillä on koirien ulkoiluttajista? Vähintäänkin tulisi olla täysi-ikäinen ja kokemusta isoista koirista. Omakoira on kiltti mutta melko kovaluontoinen. Ei rähise muille, mutta vastaa toisten rähinään. Tarvitsee siis ulkoiluttajan jolla on auktoriteettia, on suoraviivainen, osaa komentaa, mutta aina reilu. Kuinka helppoa on löytää tällaista hyvää ja luotettavaa koiranulkoiluttajaa lenkittämään koiraa paria kertaa viikossa, ja kuinka paljon heille pitäis maksaa?
Kokemuksia koiranulkoiluttajista??
????????????????????
1
448
Vastaukset
- FrozenCorpse
Mikä on susta iso koira ja minkä rotuinen?
Ilmoituksia löytyy netistä pilvin pimein ja lehdissäkin voi olla.
Itse olen muutamia koiria hoitanut, niin kovapäitä kun halittelijoitakin.
Riippuu ihmisestä, paljonko hän palkkaa haluaa ja paljonko on kokemusta ja osaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015