Man borde sa"Jag är från Turku" og inte suatan ja e från åbo!de finns ingen åbo og åbo namnet har kommit från fiende makt.
Glöm suattans åbo!!! Ny är det bara Turku som gäller!!!!!
H:Jar hatar SFP!
De finns ingen Åbo
5
734
Vastaukset
- och det är
jätte kiva juttu! när man får hata son dään shit parti får man mycket bra viprasjuun och mår jätte bra.
Jag har okså en granne som hatar sfp och vi till sammans går varje kväll och sriker slags ordar från balgongen, och alla i vår hus tycker att det är vällit roligt, och dom har sagt att livet kvalitet har börjat smaka bättre efter när vi har börjat skriikka där på balgongen.
Jag har börja tänka att det skulle vara jätte kiva om man starta en son dään sfp hatar clup hit nonstans i turku? Är de många som vill komma mee?- om son dään club
tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.
Hur kommer man inni i soon dään club? - du skojar
om son dään club kirjoitti:
tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.
Hur kommer man inni i soon dään club?Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.
- TÅNTIGT
du skojar kirjoitti:
Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.
Visst finns ÅBO.Vi har ju ÅBO AKADEMI och så finns det svenskspråkiga skolor OCH flera tusen finlandssvenskar som bor i ÅBO.
- Finskspråkig
Sovjet unionen var fiende för oss inte Sverige så Åbo får jätte gärna finnas kvar. Sverige tog inte ifrån oss på det sättet som NL. Hälsningar från finskspråkig.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707