viisitoista kesäinen tyttöni jäin vuosi sitten kiinni näpistyksestä ja oli tällöin 14 vuotta joten ei saanut sakkoja mutta joisui sosiaaliviranomaisten juttusille, joten ajattelin kysyä tuleeko siitä merkintää rikosrekisteriin?
rikosrekisteri
4
657
Vastaukset
- El Caballo
Sakot eivät mene rikosrekisteriin. Kun tekijä on alle 15-vuotias, niin teosta jää vain tieto poliisin ja sossun omiin rekistereihin.
- huolinen
voiko nuo poliisin ja sossun tiedot haitata tulevaisuudessa esim. työnhakua, opiskelua? pyyhkiytyykö ne tiedot ikinä?
- 5+17
huolinen kirjoitti:
voiko nuo poliisin ja sossun tiedot haitata tulevaisuudessa esim. työnhakua, opiskelua? pyyhkiytyykö ne tiedot ikinä?
Itse en saanut edes kulkulupaa joskus 10v. sitten edes lentokentällä tapahtuvaa siivoustoimintaa varten. Tosin taustalla oli muutakin : )
- henggggg
5+17 kirjoitti:
Itse en saanut edes kulkulupaa joskus 10v. sitten edes lentokentällä tapahtuvaa siivoustoimintaa varten. Tosin taustalla oli muutakin : )
en oikein ymmärtänyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327