Eli, olisimme ostamassa jotain pientä eläintä :D
Olen 13-vuotias tyttö, asumme omakotitalossa, äitini on kokoajan kotona, sillä hän hoitaa työkseen kotona 3-4 hoito-lasta. Itse käyn 7-luokkaa koulussa ja pisin päiväni on 8-16, mutta tietysti lyhyimmät päivät päättyvät jo klo. 13. Äitini ja isäni ei kovasti tykkää rotista ja hiiristä niiden hännän takia, joten niitä älkää vaivautuko ehdottamaan. Mutta muuten kaikki ehdotukset ovat tervetulleita :D
Mikä eläin sopisi meidän perheeseen?
6
179
Vastaukset
- Jerbulo
Jos eläin saa olla väh. 2 tuntia vapaana ja sen kanssa seurustellaankin niin suosittelisin marsuja (HUOM: niitä pitää olla vähintään 2 kpl.) tai kaneja. Luppakorvat ovat suosikkejani. Kannattaa lukea tietoa niistä ja katsoa itse mikä sitten omasta mielestään sopii. katso faunatar.fi sivusto. sieltä, lemmikkieläimet osiosta painat pienet lemmikkinisäkkäät ja katsot tietoa eri eläimistä. =)
- Jerbulo
nasupassa kirjoitti:
itsekkin tykkään kaneista juuri luppakorvista :D
Niin, ne on tosi söpöjä. Kannattaa muuten katsoa, ettei äitisi hoitolapset haluua hieman "hoitaa" tulevaa lemmikkiäsi kun olet koulussa... =)
Jerbulo kirjoitti:
Niin, ne on tosi söpöjä. Kannattaa muuten katsoa, ettei äitisi hoitolapset haluua hieman "hoitaa" tulevaa lemmikkiäsi kun olet koulussa... =)
en usko, sillä tuleva kani/marsu tulisi olemaan luultavasti huoneessani, eikä sinne ole hoitolapsilla asiaa! :p
nasupassa kirjoitti:
en usko, sillä tuleva kani/marsu tulisi olemaan luultavasti huoneessani, eikä sinne ole hoitolapsilla asiaa! :p
joo eli 2 marsua/kani ollaan ottamassa, kun äsken vahingossa tuohon kirjoitin marsut yksikkömuodossa xP
- suski87
nasupassa kirjoitti:
joo eli 2 marsua/kani ollaan ottamassa, kun äsken vahingossa tuohon kirjoitin marsut yksikkömuodossa xP
Muistathan, että kanitkin ovat laumaeläimiä ja kaipaavat seuraa, joten niidenkin kohdalla kaksi on ehdottomasti yhtä parempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132