Itse niitä paljon seuranneena..hiukan !! omituisia ja omissa maailmoissaan eläviä..Jukkana ottaisin jalat alleen ohjelman päätyttyä jos Tea jotain yrittää ja uhraisin Arton Tealle ! Jukka on senluokan kaveri että hommia ja naisia riittää valittavaksi asti..todella luonnikas/aikaansaava kaveri kaikinpuolin !
Hevosnaisiata..
Äijämeinikiä..
2
430
Vastaukset
- kyllmaar
rupattelet, sääliksi kävisi Jukkaa jos sen ämmän pauloihin hinku on!
Mä ottaisin Jukan jo hänen käytöksen ja näön puolesta. =hieno mies, ahkera.
Teea voi saada häneen sellaisen luonteen ettei kukaan tuttava Jukkaa tunnistaisi. Tea on hirveä! - mkkjhggmies
tea liian määräilevä,itserakas..ei kukaan sen kanssa kauaa pystyis olee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862