http://p1.foorumi.info/tassutellaan/index.php
Olemme vasta hyvin alkutekijöissämme oleva, uusi eläinaiheinen keskustelufoorumi, joka päätettiin perustaa (asiallisten) eläinaiheisten keskustelufoorumien vähäisyyden vuoksi.
Keskustelua löytyy siis eläimistä kaikin mahdollisin tavoin!
Tervetuloa tutustumaan! :-)
- Charity
Uusi eläinaiheinen keskustelufoorumi!
3
487
Vastaukset
- fretti11
Sopiiko fretti kissojen kanssa samaan kotiin,ajattelin hankkia fretin
- riippuu
Toiset fretit tulevat kissojen kanssa toimeen ja päinvastoin... itse kuitenkin rajottaisin kissojen ja frettien keskenäiset kontaktit minimiin niin, että ilman ihmisiä eivät eläimetkään keskenään pääsisi voimiaan kokeilemaan. Uskoisin kuitenkin fretin voivan ottaa kissan hengiltä siinä, missä kissa ottaisi fretin. Tai sitten voidaan tulla ihan hyvinkin toimeen. Eli yksiselitteistä vastausta kysymykseesi ei ole. Riippuu täysin eläimistä.
- fretti11
riippuu kirjoitti:
Toiset fretit tulevat kissojen kanssa toimeen ja päinvastoin... itse kuitenkin rajottaisin kissojen ja frettien keskenäiset kontaktit minimiin niin, että ilman ihmisiä eivät eläimetkään keskenään pääsisi voimiaan kokeilemaan. Uskoisin kuitenkin fretin voivan ottaa kissan hengiltä siinä, missä kissa ottaisi fretin. Tai sitten voidaan tulla ihan hyvinkin toimeen. Eli yksiselitteistä vastausta kysymykseesi ei ole. Riippuu täysin eläimistä.
kiitos oiken paljon vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219