moi. semmoinen juttu kun mulla on luonnonkivistä,jotain vanhoja sokkelikiviä tehty pengerrys (noin 1m korkeutta ja 8m leveyttä) jonka päällä sitten terassi ja siitä sisäänkäynti.
niin nämä ovat silleen vähän miten sattuu ja aika rumia niin mistä kannattaisi tehdä siihen
eteen jonkunlainen seinämä joka peittaisi nämä kivet ja muodostaisi siistimmän seinämän.
pikkuisen kannataa vissiin jättää niihin vanhoihin kiviin rakoa ( 20-30cm)jos ne routiessa liikkuu ettei ne riko sitä uutta seinää.
harkkoja olen miettinyt mutta arveluttaa routiminen ja mahdollinen harkkomuurin halkeaminen.
muita vaihtoehtoja???
terassikivet
0
360
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299