Te jotka käytte usein uimassa. Sanotaaan nyt vaikka vähintään 3 kertaa viikossa. Niin kuinka teidän iho kestää sitä? eikö se kuivu? vai rasvailetteko sitten ahkerasti. Itse oon parin viikon ajan käynyt säännöllisesti uimassa ja ajattelin myös alkaa käydä useammin mutta kuinka minun ihoni sen kestää.
Kuiva ihoko?
kuivakko iho pian
1
338
Vastaukset
- bvcbv
ihmisillä. Nuorena ei uiminen ihoa kuivattanut, mutta 7-kymppisenä alkoi selkä kutiamaan. Sitä pitää vaan rasvailla pitkällä kepillä. Uiminen tuntuu kyllä aiheuttavan nuhaa. Sellaista nenän vuotamista tuntuu siitä tulevan. Toisaalta uinti antaa hyvänolon tunteenkin, joka on pieniä haittoja suurempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299