Mikähän nyt on eilen yöllä alkoi kusettaa ja kusettaa ihan joka sekuntti ei hetkeäkään ettei kusettaisi!! tässä tulee hulluksi!!
tätä on nyt kestänyt 20 tuntia..kusihädän tunne senkun jatkuu :(
kokoajan kusettaa!!
12
2029
Vastaukset
- dfafadsfas
kokoajan joutuu pidättelemään ettei kusi valahda punttiin
- Kusipäättyy
Kuse äläkä valita ! Kyllä sen vittu varmasti kusi kusemalla loppuu ainakin väliaikaisesti !
- Hepokatti-Matti
Kusipäättyy kirjoitti:
Kuse äläkä valita ! Kyllä sen vittu varmasti kusi kusemalla loppuu ainakin väliaikaisesti !
Ettei nouse kusi päähän ellei jo ole noussut.......
- Anonyymi
Hepokatti-Matti kirjoitti:
Ettei nouse kusi päähän ellei jo ole noussut.......
Kusipäällä menee kauan kun lorotus lähtee yläpäästä.
- rekisteröitymätön**
Sinulla voipi olla virtsaputken/rakon tulehdus. Antibiootit auttavat.
- Terveyskeskus
Jos vaiva ei poistu virtsaamalla, sulla on tulehdus ja tarvitset antibioottikuurin. Hae omasta terveyskeskuksesta klamydiakuuri, se tepsii näihin ongelmiin. Voit myös lopettaa juomisen, ajan myötä virtsaamistarve lakkaa kyllä itsestään.
- Kuzekko
Kuse älä meinaa !
- dfafadsfas
no niin antibiotit auttoi :)
On muuten aika vittumainen tunne kun tuntuu et kokoajan tulee kuset housuun ja koko ajan joutuu pidättelemään ja siinä olo tilassa ei pysty nukkumaan.. 2 yötä tuli valvottua - Anonyymi
Mua kusettaa aina kun lähden kävelen. Mutta jos liikun fillarilla, ei kuseta läheskään niin paljoa.
Nimim puskapissa.- Anonyymi
Onko kellään mulla vanhemmalla äijällä samaa vaivaa?
- Anonyymi
Anteex lukihäiriö, luin, että kokoajan kusetetaan. Mulla on niin käynyt jo niinkauan kuin muistan. Jokainen varastaa, huijaa, huoraa, kavaltaa, näpistelee ja jopa nimeäni hyväksi käyttäen esiintyy minuna , eikä loppua näy nimim. Äiti venäjä
- Anonyymi
Kuulostaa virtsarakon tai eturauhasen tulehdukselta, kannattaa mennä heti lääkäriin harvoin paranee itsekseen ilman antibioottikuuria.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111