Oletko menossa naimisiin toukokuussa Tampereella tai sen lähistöllä? Ovatko häävalmistelusi vielä kesken? Haluaisitko hääävalmisteluistasi ja hääjuhlastasi videomateriaalia? Kiinnostaisiko sinua ja tulevaa aviopuolisoasi ryhtyä pienimuotoisen dokumentin päähenkilöiksi?
Olen tamperelainen ilmaisutaidon lukion opiskelija. Olen nyt keväällä elokuvatyön kurssilla ja haluaisin tehdä kurssin lopputyöksi dokumentin häihin valmistautumisesta ja itse häistä, vähän hääohjelmien tyyliin. Dokumentin pituudeksi on suunnitteilla kymmenisen minuuttia, tosin pituus on joustava. Dokumentin sisältö on avoin, ja siihen pari pääsee itse vaikuttamaan. Sisällöstä riippuen dokumentin kuvaaminen veisi viidestä kymmeneen iltapäivää/iltaa hääjuhlan kuvaaminen. Minulla on koulun puolesta laadukas kalusto kuvaamiseen. Dokumentin kulut pyritään minimoimaan molemmin puolin, kuvaus ei siis maksa teille mitään, eikä dokumentin tekijä(t) osallistu hääkuluihin millään lailla. Avuksi olen kuitenkin mielelläni!
Kertokaa rohkeasti ajatuksianne ja kyselkää!
-Greta
Häädokumentti (paria kuvattavaksi?)
vaniljaa
1
263
Vastaukset
- vaniljaa
Ja niin, yhteyttä voi ottaa myös sähköpostilla, vanil.jaa(a)hotmail.com
-Greta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131