Keskustan kannatus huippu

lukemissa..

jos kannatus mittaukset tehtäisiin puolueettomasti Keskusta olisi suurin puolue mikä on huipputulos pääministeri puolueelle..

"Keskusta on kirinyt kiinni kokoomuksen ja Sdp:n etumatkaa, kertoo Yle Uutiset. Maaliskuun puoluekannatusmittauksessa kokoomuksen suosio laski hieman eli 0,7 prosenttiyksikköä, Sdp:n lukemat pysyivät ennallaan ja keskustan kannatus nousi 1,1 prosenttiyksikköä.
Kokoomusta tuki maaliskuussa 22,9, sosiaalidemokraatteja 21,2 ja keskustaa 20,7 prosenttia vastaajista."

18

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppinen

Keskusta on suurin puolue eduskunnassa ja ylivoimaisesti suurin puolue kunnallispolitiikassa ilman päivittäistä galluppien mittaustakin.
      Mitenhän tämä maa makaisi ilman keskustaa? Luultavasti leipä ostettaisiin kopekoilla!

• pohjosen mies

Etelän miehet kun pääsee tekemään asian tuntija arvioita niin aina meni pieleen että napsahti. Etelän miehet ennusti vuosi sadan rankimmat tulvat moneen vuosikymmeneen ja kun rakennetaan kolme uutta ydin voimalaa niin sähkön hinta laskee. Kaikki etelän miesten valeita.
      Eihä etelän mies osaa ennusta keskustakaa kannatusta, äänestäjähä sen tekee!!

• puolueeseen..

no mikäs siinä kun hyvin menee niin menköön,,

• naytetaan niille

Nyt,kun meilla menee hvyin,niin Mikko Alatalo voisi saveltaa oman kappaleen meille.Kappaleen nimi voisi olla vaikka Risusavotta Blues.

• vasemmistolaisittain
        naytetaan niille kirjoitti:

Nyt,kun meilla menee hvyin,niin Mikko Alatalo voisi saveltaa oman kappaleen meille.Kappaleen nimi voisi olla vaikka Risusavotta Blues.

Huhtikuussa illansuussa jätkä tekee näin, anuspuut hän uittaa, tilit kuittaa aina eeltäpäin. Lauantaina kääntää aina paidan nurinpäin, kun kylille käy viheltäin:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, ai, ai, se kuumeen mieheen loi.
        Anustabbi , syömmen snadi, sorjin päällä maan, syksyn tullen kai jo sullen kihlat ostetaan. Sitten näitä meidän häitä viikko tanssitaan ja kuorossa näin lauletaan:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, aijai, aijaijaijaa, se kuumeen mieheen loi.

Ukki

• Näin on näreet
        vasemmistolaisittain kirjoitti:

Huhtikuussa illansuussa jätkä tekee näin, anuspuut hän uittaa, tilit kuittaa aina eeltäpäin. Lauantaina kääntää aina paidan nurinpäin, kun kylille käy viheltäin:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, ai, ai, se kuumeen mieheen loi.
        Anustabbi , syömmen snadi, sorjin päällä maan, syksyn tullen kai jo sullen kihlat ostetaan. Sitten näitä meidän häitä viikko tanssitaan ja kuorossa näin lauletaan:
        Hoi, hoi sä jätkän oma kulta oi oi, sun lempesi on tulta. Voi, voi, jos suukon saan mä sulta, aijai, aijaijaijaa, se kuumeen mieheen loi.

Ukki

Sano ukki kun Jomppea jyysti...(vaha Kempeleläinen tokaisu)

• wsxedc

Hommaan saadaan luotettava tulos noin vuoden kuluttua.

• vaalit.

lähestyy eikä kannatus nouse eikä ihme niin onnetonta oppositiopolitiikka on ollut

• ölmäöl

.. siis viimeaikaisissa gallupeissa Demareiden ja kokoomuksen kannatus on mitattu n. 2 prosenntyksikkö ylemmäs ja Kepun vastaavasti saman verran alemmas, ilmeisesti Gallup-otanta on eteläsuomipainotteinen. Esim eurovaalit: DEMAREILLE luvattiin gallupeissa n. 20 % ja tuli 18 % (ILAMN MITROA 15 % !!!) ja KEPUN piti pudota 15 %:iin ja tuli n. 20 % ..

• galluptutkimus
        ölmäöl kirjoitti:

.. siis viimeaikaisissa gallupeissa Demareiden ja kokoomuksen kannatus on mitattu n. 2 prosenntyksikkö ylemmäs ja Kepun vastaavasti saman verran alemmas, ilmeisesti Gallup-otanta on eteläsuomipainotteinen. Esim eurovaalit: DEMAREILLE luvattiin gallupeissa n. 20 % ja tuli 18 % (ILAMN MITROA 15 % !!!) ja KEPUN piti pudota 15 %:iin ja tuli n. 20 % ..

kepun kannalta olisi sellainen, jossa otannasta jätettäisiin etelän suurkaupunkien ja niiden lähiympäristöjen asukkaat pois. Nehän edustavat vain n. 2 milj. suomalaista, joten ei sillä mitään merkitystä galluptuloksiin olisi. Vai olisiko sittenkin?

• huolittu.

hyvän näköne muija

• Vito Cepuliano

Ei ihme että maan asiat ovat päin helvettiä!

• kyllä.
        Vito Cepuliano kirjoitti:

Ei ihme että maan asiat ovat päin helvettiä!

minulle kelpais

• KEPUlaisen mielestä puolueeton tutkimus olisi se, joka tehtäisiin maamiesseuran ulkohuussissa pienessä ponupöhnässä. Siinä KEPU olisi varmaan suurin puolue.

Todellisessa elämässä agraaripuolue KEPUn kannatus on hiipumassa. Seuraavissa vaaleissa KEPU joutuu oppositioon ja ei sieltä enään nouse. Sinipunaa pukkaa jo.

• toiveesi eivät

nyt kuitenkaan muutu faktoiksi. Valitettavasti.

Montako sataa kertaa on sinunkin apinan höpinät menneet perseelleen?? Kukapa niitä viitsisi edes laskea...

• viimeisten..

kyselyjen mukaan..

• Transit_mies
      • arvio..

ja kiitti hyvästä linkistä, kuinka tuo onkin jäänyt huomaamatta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3837
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2586
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2015
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1290
    9. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      83
      1287
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14