Täällä

Virustutka vinkaisee jonkun SUomi24:n mainoksen kohdalla. En tiedä onko väärä hälytys vai saastunut mainosbänneri.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8983977
muilla kun mulla??? Kolmesti herjannutt Avast tänään!!

32

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

kun sivulle pääsin,ans kattoo mikä se on.

• oli myös Antivir vinkunut.

• kjarkk

ESET Internet Security pysyi vaiti, samoin AntiMalware.
      Molemmissa jatkuva valvonta päällä.

• uhkaili minuakin jollakin Troijan hevosella, mutta enhän minä osaa edes ratsastaa.
      Nyt on ollut rauhallista.

• oikeesti, nyt se Avast ei enää vingu, ilmottaa vaan: pääsy vahingolliselle sivustolle "krosimfol.com/c/lindex.php" estetty!
        Uskaltaako tääl olla vai ei??
        Aion huomenna töissä kokeilla, mitä sanoo F-sökerö.

• minttupuu kirjoitti:

oikeesti, nyt se Avast ei enää vingu, ilmottaa vaan: pääsy vahingolliselle sivustolle "krosimfol.com/c/lindex.php" estetty!
        Uskaltaako tääl olla vai ei??
        Aion huomenna töissä kokeilla, mitä sanoo F-sökerö.

ja tulin tänne, tuo sama viesti on näytetty kolme kertaa, "pääsy vahingolliselle sivulle jne!"
        En tiedä uskaltaako täällä olla, jos uhmaisin ja katselen mitä tapahtuu.

• pystyyn
        Anceli kirjoitti:

ja tulin tänne, tuo sama viesti on näytetty kolme kertaa, "pääsy vahingolliselle sivulle jne!"
        En tiedä uskaltaako täällä olla, jos uhmaisin ja katselen mitä tapahtuu.

Mozilla kaatuu vähän väliä kun olen just näillä sivuilla,mikähän siinäkin on vialla...huoh!

• pystyyn kirjoitti:

Mozilla kaatuu vähän väliä kun olen just näillä sivuilla,mikähän siinäkin on vialla...huoh!

eikä missään muualla tuota ilmoitusta tule, kuin näillä Suomi24 sivustoilla.

• en osaa ratsastaa

Sama minulla eilen..Troijan hevonen..kun tulin tälle palstalle..

• tullut mitään ilmoitusta mistään, mutta minullakaan ei noi mainokset näy. Ainoastaan jotain hidastelua näillä sivuilla.

• somalialainen serveri.
        Joillakin herjaa selaimet, toisilla virustutkat.
        Ainakin Avast on se blokannut, mut taidanpa pysytellä pois vähän aikaa.
        Ylläpito ei reagoi mitenkään, ei tuolla omassa ilmoitusosiossaan, eivätkä vastaa ihmisten kyselyihin.

• minttupuu kirjoitti:

somalialainen serveri.
        Joillakin herjaa selaimet, toisilla virustutkat.
        Ainakin Avast on se blokannut, mut taidanpa pysytellä pois vähän aikaa.
        Ylläpito ei reagoi mitenkään, ei tuolla omassa ilmoitusosiossaan, eivätkä vastaa ihmisten kyselyihin.

jään katsomaan tekeekö se mitään vai ei. Mun virustorjunta kun ei pihahdakkaan. :)) Tosin mun piti päivittää se tossa toissapäivänä mut ei sanonut mitään.

• viuhjavouh

No, tuleepa pidettyä palstalomaa. Koko eiliseen iltaan ei tänne viitsinyt kurkkia.

• huh sentään

taitaa olla hyvä virustutka, hyökkäyshän se oli.
      Joko vaihdoitte salasananne?

• -----

kait se on jos suoli ei päästä nikillisiä ennen sitä palstalle. Kun yrittää avata jonkun avaukse se menee sille vaihtosivulle ja siitä et pääse eteenpäin.

• on Avast, joka parempi kuin yksikään myynnissä olevista F-Securet tai Nortonit. Avast on kotikäytössä ilmainen ja on tässäkin asiassa jälleen osoittanut pätevyytensä. Se ilmoitti heti hyökkäyksestä ja sen torjunnasta.

• Teotwawki kirjoitti:

on Avast, joka parempi kuin yksikään myynnissä olevista F-Securet tai Nortonit. Avast on kotikäytössä ilmainen ja on tässäkin asiassa jälleen osoittanut pätevyytensä. Se ilmoitti heti hyökkäyksestä ja sen torjunnasta.

ja tänään oli aamulla tosi aktiivinen varoituksissaan, heti kun tulin näille sivuille, alkoi ilmoituksia tulemaan.
        Salasanakin on vaihdettu.

• Anceli kirjoitti:

ja tänään oli aamulla tosi aktiivinen varoituksissaan, heti kun tulin näille sivuille, alkoi ilmoituksia tulemaan.
        Salasanakin on vaihdettu.

toi meikäläisenkin vaihdettua, mutta miksiköhän mulle ei tullunna mitään ilmoitusta mistään. Mulla oli aikoinaan toi vasti mutta kun se oli enkuksi niin poistin sen, ku ymmärtänyt siitä mitään. No nyt on salasana vaihettu. :))

• Teotwawki kirjoitti:

on Avast, joka parempi kuin yksikään myynnissä olevista F-Securet tai Nortonit. Avast on kotikäytössä ilmainen ja on tässäkin asiassa jälleen osoittanut pätevyytensä. Se ilmoitti heti hyökkäyksestä ja sen torjunnasta.

oon tosi ylpee Avastistani, se nappas örkin!!!!
        F-sökeröt olleet vaiti!!!

• Nittaminax kirjoitti:

toi meikäläisenkin vaihdettua, mutta miksiköhän mulle ei tullunna mitään ilmoitusta mistään. Mulla oli aikoinaan toi vasti mutta kun se oli enkuksi niin poistin sen, ku ymmärtänyt siitä mitään. No nyt on salasana vaihettu. :))

on ihan suomenkielinen ja hyvin on sujunut lisenssin uusiminenkin, helppoa suorastaan.

• Nittaminax kirjoitti:

Nitta sanonut että sun virustorjunta ois pitänyt päivittää jo toissapäivänä!
        Kyllä Avastin saa suomeks, taitaa saada uusimman vitosversionkin jo.

• Anceli kirjoitti:

on ihan suomenkielinen ja hyvin on sujunut lisenssin uusiminenkin, helppoa suorastaan.

oli joku englanninkielinen ja sitä ei ollut silloin saatavilla suomeksi mun koneelle.

• minttupuu kirjoitti:

Nitta sanonut että sun virustorjunta ois pitänyt päivittää jo toissapäivänä!
        Kyllä Avastin saa suomeks, taitaa saada uusimman vitosversionkin jo.

teinkin, mutta ei se mitään huutanut. :( no ei siitä kait mitään haittaakaan ole ollut.

• Nittaminax kirjoitti:

teinkin, mutta ei se mitään huutanut. :( no ei siitä kait mitään haittaakaan ole ollut.

ymmärsin niin, että ois pitänyt päivittää, muttet tehnyt sitä. :D

• minttupuu kirjoitti:

ymmärsin niin, että ois pitänyt päivittää, muttet tehnyt sitä. :D

mä varmaan kerroin huonosti asiani, niinku monesti muulloinkin. :))

• minttupuu kirjoitti:

oon tosi ylpee Avastistani, se nappas örkin!!!!
        F-sökeröt olleet vaiti!!!

Avastin, niin F-sököri kannattaisi poistaa, koska niiden kesken saattaa tulla ristiriitoja. Olen koulutukseni nojalla tehnyt näitä vaihtoja paljon eri tahoille ja aina on ensin poistettu vanha virustorjuntaohjelma ja vasta siiten asennettu uusi. Joskus aiemmin se kaksi virustorjuntaohjelmaa koneella on aiheuttanut pahoja ongelmia. Mulla on molemmilla koneilla Widows 7 ja se on paljon parempi kuin Vista.

• Teotwawki kirjoitti:

Avastin, niin F-sököri kannattaisi poistaa, koska niiden kesken saattaa tulla ristiriitoja. Olen koulutukseni nojalla tehnyt näitä vaihtoja paljon eri tahoille ja aina on ensin poistettu vanha virustorjuntaohjelma ja vasta siiten asennettu uusi. Joskus aiemmin se kaksi virustorjuntaohjelmaa koneella on aiheuttanut pahoja ongelmia. Mulla on molemmilla koneilla Widows 7 ja se on paljon parempi kuin Vista.

tollanen juttu oli mun koneella. Mulla on vista ja se ei hyväksynyt jotain noista mainitsemistasi jutuista. En mä enää muista.

• Anjaniina

popcornit ja herkullisen tortillan ja istuu katselemaan*

• Anjaniina kirjoitti:

popcornit ja herkullisen tortillan ja istuu katselemaan*

hah..turha yrittää matkia meikäläistä sen istumisen kanssa. Mä hain kanssa syötävät valmiiksi ja jään odottamaan vastausta ja mitä sit tapahtuu.

• Teotwawki kirjoitti:

mulla enää Sökeröä, jos mua tarkotit Teo!
        Sen perusteella vaan päättelin, mitä näiden pöpöpäivien aikana luin tietotekniikkapalstalta, eivät Sökeröt oo varotelleet.
        Kokeiluversiona ollut joskus kuukauden ja teinpä töitä, että sain sen lopulliseti hittoon!
        On ite vähän ku virus, liimaa ittensä niin skeleen tiukkaan.
        Aina, jos luuli, että nyt lähti, niin seuraavan kerran konetta avatessa taas joku herja.
        Kiitti riitti!

• Anjaniina
        Nittaminax kirjoitti:

hah..turha yrittää matkia meikäläistä sen istumisen kanssa. Mä hain kanssa syötävät valmiiksi ja jään odottamaan vastausta ja mitä sit tapahtuu.

pois*, tää katsomo on mun...mees sä sinne tappeleen ny sen Teon kans...
        Vaik eiks sussa oo naista, kun tunget tänne katsomoon?
        Hä?
        Että oikein on lähetelty yksityisviestejäkin, melkonen...vokottelija?

• Anjaniina

oikein hyökkäys ;)
      Tarttee sanoo, ettei hakkeri paljon mun tunnuksista kostu ;)
      Ollos hyvä vaan ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe