Pitäs järjestää polttarit ja morsian ja osa vieraista ei juo. Tarvitsisin apua alkoholittomien drinkkien keksimiseen. Sais olla värikkäitä, kesäisiä ja suhteellisen helppoja valmistaa.
Alkoholittomia drinkkejä
6
891
Vastaukset
- ...
etsitkö jotain hienompaa, mut mä tykkään kun laittaa karpalomehua ja spriteä sekaisin. Puolet ja puolet tai sitten kokeilemalla mikä maistuu hyvältä. Siinä on ainakin väriä. Ja pitää sitten olla kunnon mehua, esim. Ocean Spray(?), no se kuitenkin mitä baareissakin käytetään.
- CinnamonGirl84
Pitää ehdottomasti kokeilla tuota :)
- ...
mutta kesäinen se on. Sain ohjeen 8-vuotiaana pojalta, johon olin kovasti ihastunut ;)
Tää on oikeastaan booli, mutta voihan sen suoraan laseihinkin tehdä. Eli Spriteä, jääpaloja ja mansikoita. Nimeltään Punainen jäämeri. - maitoboy
Maito
- AEFEF
EI MAITO ole mikään JUHLAJUOMA!!!
- DrinkkiAsiantuntija
Tonic-vesi ja Ginger-ale käyvät vallan mainiosti myös alkoholittomiin drinkkeihin. Tulee namia jos sekoittaa tonic-vettä ja jotain tuoremehua ja laittaa vielä häitä sekaan. Ja juoman voisi vielä kruunata sitruunamelissalla.
Tai sitten cocktail jossa sekoittaa vissyä tai tonic-vettä vaikka jääteehen ja lisää juomaan erilaisia yrttejä, jäitä ja vielä limelohkon, niin tulee vallan raikas ja kesäinen kostuke. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701