Kumpparit mukaan

Epätietoinen Kainuus

Jos menee Berliiniin rospuuton aikaan keväällä tai syksyllä, niin onko parempi ottaa mukaan halvat ja käytetyt kumpparit, jotka jättää sitten hotellin roskikseen, vaiko ostaa vasta periltä? Minulla on niin arka kurkku, että jalkojen kastuminen tuntuu siellä heti.

3

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tartte

kyllä pärjäät ilman kumppareita ja jos et niin sit ostat.Ellei kaatosade yllätä niin eipä tuolla nyt normaalisti mitään mahdotonta loskaa kaduilla ole.Vaan elämmekö enää normaalia aikaa?Viimetalvi sen Berliinissä osoitti, että pakkasta ja luntakin riitti.-Jokatapauksessa suojaa kurkkusi huivilla hyvin; katsopa muita aitoja Berliiniläisiä, kaikilla huivit kaulaan köytettynä, vauvasta vaariin.

• Epätietoinen Kainuus

tarvitse? Olimme viime syksynä Roomassa ja juuri konsertti-iltana satoi rankasti. Kaiken kukkuraksi ratikka simahti kesken matkan. Oli mentävä jalan kilometrin verran. Kyllä siellä salissa istuessa - kengät märät kuin Keskisalolla vesiesteen jälkeen - tuli kumppareita ikävä. Silloin tein päätöksen varautua seuraavalla matkalla sateenkin varalle.

Tuo kaulahuivi on hyvä neuvo, kun ei laita niin kireälle, että kastuessa laittaa hapen kortille.

• adenauer

on täällä kyllä aika tuntematon juttu, kestää korkeintaan hetken ennenkuin sulanut räntä aurataan pois kaduilta.-minä ehkä kaatosateella konserttiin mennessä käyttäisin taksia,se on niin edullinen tässä maassa.
      Tietenkin riippuu siitä majoittuuko kaupunkiin vai kaupungin ulkompuolelle maaseudulle; vaikken usko että sielläkään on semmosta "rospuuttoa" kuin suomessa.Minä omistan kumpparit vain suomessa.

Kaulahuivi on täällä todellakin 99% ihmisillä, johtuen: uskokaa tai älkää merituulesta! Jotenkin se vain käy kurkkuun.Yleensä suomen tuttuni ei tätä usko ja juoksentelevat eka päivän ilman huivai, seuraavana päivänä kurkku karheana ja pahimmassa tapauksessa vielä yskällä höystettynä. Mieluumin siis lämpimiä huiveja matkalaukkuun ja kumpparit kotieteiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe