Kokemuksia korukoru.fi:n nomination-paloista..?

Nooraaaaa

Elikkäs aattelin hankkia paloja nomination-koruuni korukoru.fi-nettikaupasta.
Onko kellään kokemuksia?
Kestääkö palat hyvin?
Entäs hinta-laatu-suhde?

Harmittaa vaan kun minimimäärä millä voi tilata on 19 €..
Mut aattelin tilata samalla ittelleni ja siskolle synttärilahjaks.

Kumminkin, jos olet itse ostanut kyseisestä paikasta niin kommentteja kiitos :)

6

3151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari71

Olen kerran tilannut sieltä ja mielestäni palat on hyviä, varsinkin hinta-laatusuhteeltaan. Palat vastaa kuvia oikein hyvin. Kestosta en tiedä, ovat olleet rannekkeessa vasta pari kuukautta.
      Yhden palan palautin, kun se ei kelvannutkaan tyttärelleni, ja myös palautus toimi hyvin.

• Kokemusta on

Hei, alkuperäisen kysymyksen kirjoittamisesta on jo aikaa, mutta ajattelin vastata silti.

Elikkäs, minä olen tilannut paloja kyseiseltä sivustolta, hinta-laatusuhde ollut hyvä. Kestää hyvin, ei tietenkään jos kohtelu menee yli äärirajojen.

• Ykx tytsy vaan

Olen tilannut sieltä sekä korujenmaailmasta. Pidän enemmän korujenmaailman kuviopaloista. Hinta paljon edullisempi ja asiakaspalvelu toimii tosi hyvin. Laatu myös on ollut tosi hyvää. http://www.korujenmaailma.fi

• Loda

Mä kans aattelin ostaa nominationin :D Aidon aloitusrannekeen saa ostettua netistä esim. laatukoru.fi ja kestävi ja halpoja paloja olen löytänyt korulinkki.fi :)

• reCAPTHA

Korukoru.fi ilmainen toimitus.Olen tilannut monta kertaa ja lapset ovat olleet tyytyväisiä niihin.Ajattelin nytkin tilata joululahjoiksi ja jokavuosipäiville lastenlapsille 1-10v

• Huijauksenuhri

Ei kannata tilata, sillä kyseessä on huijaussivusto. Yritin tilata Nomination korupaloja, joita en sitten koskaan saanut. Maksun ja kuukauden odottamisen jälkeen otin yhteyttä sivuston kautta puuttuvista koruista ja mitään vastausta ei koskaan tullut. Onneksi ei mennyt paljoa rahaa hukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe