Heippa!
Olen tuossa noin 2 viikkoa sitten laittanut altaaseen veden, hiekan, koristeen, lämmittimen ja suodattimen. Lisäsin ohjeen mukaan Start Zyme bakteerivalmistetta heti alussa ja toisen kerran viikon päästä, niin kuin käskettiin ohjeessa. Ostin vesitesti liuskoja jotka ilmoittavat nitraatin, nitriitin, ph,GH ja KH.
Tulokset ovat nyt:
Nitraatti ~25
Nitriitti ~2
PH 6,4
KH 0
GH >4
Mitä olen tehnyt väärin? Neuvokaa hölmöä
Miksei nitriitti laske?
Tyttö hkiiiii
1
222
Vastaukset
- kooomaa
Odottele rauhassa. Nitraattikin luultavasti nousee vielä tuosta ja sen jälkeen vielä nitriittikin. Suosittelen laittamaan esim. sukkahousuissa kourallisen kukkamultaa akvaarioon. En tunne tuota ainetta enkä sitä miten se toimii mutta kun kerran nitriitti on noussut niin silloin se myös laskee jossain vaiheessa kunhan bakteereja tulee tarpeeksi. Juuri sen takia minä lisäisin sitä kukkamultaa että akvaarioon tulee enemmän bakteereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897