Ystävämme Jouko Piho

on jälleen

liikkeellä muinaisaikoineen, eli silloin kun Suomi oli laaja kuningaskunta. Tähänkin asiaan on varmasti saatavilla runsaasti historiantutkijoiden todistuksia kautta sivistyneen maailman. Eikö vain.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8996346

21

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mutta nyt

ajatuksenani oli huomauttaa noin yleisesti Herra J. Pihon olevan taas kerran asioimassa omanlaisine taruineen S24-palstoilla. Tarkoitukseni ei ollut kiinnittää nimenomaisesti huomiota minkaanlaiseen mainintaan laajasta kuningaskunnasta -vaikka siitä mainitsinkin- vaan lähettämiisi viesteihin yleensä. Siihen kuuluvat jo mainittujen asioiden lisäksi myös "sisar Katy" plus muut huuhaa-tarinoinnit.

• Olly

Vasten yleistä vajakkitapaa, tuo heppuhan on oikeasti aivan mielisairas.

• niin kauan

kuin herra Piho pysyttelee omiensa joukossa.

• niin kauan kirjoitti:

kuin herra Piho pysyttelee omiensa joukossa.

En ole mielisairas, mutta sinä olet väärämielinen panettelija.
        Minä olen eri mieltä kuin sinä ja sinä olet eri mieltä kuin minä varmaankin monista asioista, mutta erimielisyys ei ole mielisairautta.
        Eri tavalla ajattelevan ihmisen leimaaminen mielisairaaksi on henkistä väkivaltaa. Sellaista harjoitettiin paljon Neuvostoliitossa, jossa hallitusta arvostelevat toisinajattelijat suljettiin mielisairaina psykiatrisiin laitoksiin.

• Aatteleppaite2.0
        JoukoPiho kirjoitti:

Minä olen eri mieltä kuin sinä ja sinä olet eri mieltä kuin minä varmaankin monista asioista, mutta erimielisyys ei ole mielisairautta.
        Eri tavalla ajattelevan ihmisen leimaaminen mielisairaaksi on henkistä väkivaltaa. Sellaista harjoitettiin paljon Neuvostoliitossa, jossa hallitusta arvostelevat toisinajattelijat suljettiin mielisairaina psykiatrisiin laitoksiin.

on tuo kieltovaihe;)

• Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

on tuo kieltovaihe;)

Oletko sinä mielisairas?
        Älä vain kiellä sitä, koska silloin olet määritelmäsi mukaan mielisairas.
        Ja koska et voi kieltää olevasi mielisairas, niin sinä siis olet mielisairas.

• Aatteleppaite2.0
        JoukoPiho kirjoitti:

Oletko sinä mielisairas?

siruja ja nwo,sivusi on kuin suoraan suljetultaosastolta.
        Itse olet itsesi orjuuttanut hellariksi ja ns jumalan sanan tuojaksi,orja mikä orja,isäntä vaan on eri;)

• SKKV ry
        Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

Itse olet itsesi orjuuttanut hellariksi ja ns jumalan sanan tuojaksi,orja mikä orja,isäntä vaan on eri;)

Annamme tukemme Pihon raamatulliselle linjalle. Profetioissa on Jumalan Totuus.
        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

Ensimmäiset seremonialliset jalkapuut vanhojen kunnon Herran pelon ja kunnioituksen aikojen muistoksi ovat valmistuneet - timpurimme myötämielisen lahjoituksen myötä.

Ystävällisesti teidän Herran pelossa ja nuhteessa,
        SKKV ry (Suomen Kristittyjen Kova valinta)

• Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

Mikrosirut ovat jo todellisuutta. On kyse vain poliittisesta tahdosta, milloin kaikki ihmiset pakotetaan ottamaan siru kehoonsa. Jokin tuleva fasistinen poliisivaltio, joka haluaa hallita ja kontrolloida ihmisiä, ottaa varmasti tuon tekniikan käyttöönsä. Sellaisen uskominen ei ole mielisairautta, vaan realistista tulevaisuuden ennakoimista. Samoin NWO, Uusi maailmanjärjestys, on todellisuutta. George Bush vanhempi puhui jo Uudesta maailmanjärjestyksestä v. 1991. Uuteen maailmanjärjestykseen uskominen (että se on olemassa) ei ole mielisairautta, vaan ajan tapahtumien tuntemista. En ole orjuuttanut itseäni mihinkään. En ole hellari. Tosin jos olen jonkun orja, niin sitten olen mielelläni Kristuksen vapaa orja. Mutta ihmisten orja en ole. Ateistit ovat Saatanan orjia, vaikka he eivät sitä tiedä ja tunnusta, koska he ovat hengellisissä asioissa sokeita ja tietämättömiä.

• SKKV ry kirjoitti:

Annamme tukemme Pihon raamatulliselle linjalle. Profetioissa on Jumalan Totuus.
        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

Ensimmäiset seremonialliset jalkapuut vanhojen kunnon Herran pelon ja kunnioituksen aikojen muistoksi ovat valmistuneet - timpurimme myötämielisen lahjoituksen myötä.

Ystävällisesti teidän Herran pelossa ja nuhteessa,
        SKKV ry (Suomen Kristittyjen Kova valinta)

Uudempia profetioita on osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm .
        Israel-asiaa osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu28.htm .
        Karjalan palautus -asiaa osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu27.htm .
        Ajankohtaisten asioiden uutisointia ja kommentointia osoitteessa:
        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu31.htm .
        Ja paljon muuta.

• JoukoPiho kirjoitti:

Mikrosirut ovat jo todellisuutta. On kyse vain poliittisesta tahdosta, milloin kaikki ihmiset pakotetaan ottamaan siru kehoonsa. Jokin tuleva fasistinen poliisivaltio, joka haluaa hallita ja kontrolloida ihmisiä, ottaa varmasti tuon tekniikan käyttöönsä. Sellaisen uskominen ei ole mielisairautta, vaan realistista tulevaisuuden ennakoimista. Samoin NWO, Uusi maailmanjärjestys, on todellisuutta. George Bush vanhempi puhui jo Uudesta maailmanjärjestyksestä v. 1991. Uuteen maailmanjärjestykseen uskominen (että se on olemassa) ei ole mielisairautta, vaan ajan tapahtumien tuntemista. En ole orjuuttanut itseäni mihinkään. En ole hellari. Tosin jos olen jonkun orja, niin sitten olen mielelläni Kristuksen vapaa orja. Mutta ihmisten orja en ole. Ateistit ovat Saatanan orjia, vaikka he eivät sitä tiedä ja tunnusta, koska he ovat hengellisissä asioissa sokeita ja tietämättömiä.

Kerrotko mikä käsitys sinulla on siruista ja miten ne mielestäsi toimivat?

Millä tavalla esimerkiksi rfid tarra on haitallinen? Sillä pystytään seuraamaan esim. elintarviketeollisuudessa tuotteen lämpötilaa ja järjestää logistisesti kylmäketjun kannalta paremmin pikkuruisen muistin ansiosta. Tuote säilyy laadukkaampana ja pöydässämme on parempia elintarvikkeita.

Bussiliikenteessä ja metroissa tuotteet ovat olleet jo kauan käytössä, mm. moskovan metrossa on suomalaista tekniikkaa kertakäyttöisten metrolippujen sisällä helpottamassa ihmisen arkea.

• KeljuKooKojootti kirjoitti:

Kerrotko mikä käsitys sinulla on siruista ja miten ne mielestäsi toimivat?

Millä tavalla esimerkiksi rfid tarra on haitallinen? Sillä pystytään seuraamaan esim. elintarviketeollisuudessa tuotteen lämpötilaa ja järjestää logistisesti kylmäketjun kannalta paremmin pikkuruisen muistin ansiosta. Tuote säilyy laadukkaampana ja pöydässämme on parempia elintarvikkeita.

Bussiliikenteessä ja metroissa tuotteet ovat olleet jo kauan käytössä, mm. moskovan metrossa on suomalaista tekniikkaa kertakäyttöisten metrolippujen sisällä helpottamassa ihmisen arkea.

Ei siru itsessään ole haitallinen. Sehän on nerokas ja hyvä keksintö.
        Siru muuttuu haitalliseksi vasta diktatuurisen hallinnon käsissä, joka pystyy sen avulla valvomaan liikaakin kansalaisten elämää.
        Pahin tilanne syntyy kuitenkin siitä, että Ilmestyskirjan luvun 13 mukaan lopunaikana tulee sellainen systeemi, että vain pedon merkin (=siru) oikeaan käteensä tai otsaansa ottaneet ihmiset voivat ostaa tai myydä. Eli sirun ottamisella yritetään pakottaa kaikki ihmiset vallassa olevan hallinnon alamaisiksi tai muutoin...

• Piho on
        JoukoPiho kirjoitti:

Oletko sinä mielisairas?

melkoinen sanoilla masturboija.

Voisitko toistaa litaniasi 3 kertaa oikein nopeasti?

• JoukoPiho kirjoitti:

"Minä olen eri mieltä kuin sinä ja sinä olet eri mieltä kuin minä varmaankin monista asioista, mutta erimielisyys ei ole mielisairautta."

Eivät olekaan, mutta vainoharhaiset kuvitelmat ja mytologioiden sotkeminen todellisuuteen ovat.

"Eri tavalla ajattelevan ihmisen leimaaminen mielisairaaksi on henkistä väkivaltaa."

Niin on. Harhaluuloisen kutsuminen mielisairaaksi ei ole, koska se on totta.

• JoukoPiho kirjoitti:

Ei siru itsessään ole haitallinen. Sehän on nerokas ja hyvä keksintö.
        Siru muuttuu haitalliseksi vasta diktatuurisen hallinnon käsissä, joka pystyy sen avulla valvomaan liikaakin kansalaisten elämää.
        Pahin tilanne syntyy kuitenkin siitä, että Ilmestyskirjan luvun 13 mukaan lopunaikana tulee sellainen systeemi, että vain pedon merkin (=siru) oikeaan käteensä tai otsaansa ottaneet ihmiset voivat ostaa tai myydä. Eli sirun ottamisella yritetään pakottaa kaikki ihmiset vallassa olevan hallinnon alamaisiksi tai muutoin...

Ainahan ihmisten elämä on pyritty valvomaan hallinnon toimesta. Se on aivan sama mikä siru tulee ja mihin. Sillä ei minkään fiktiivisen satukirjan sisällöllä ole merkitystä mihinkään. Paitsi teidän uskovaisten stressiin tietysti.

• Piho on kirjoitti:

melkoinen sanoilla masturboija.

Voisitko toistaa litaniasi 3 kertaa oikein nopeasti?

No, olipas kuvaus. Sanoilla masturboija?
        Puhutko kokemuksestasi?
        Miksi minun pitäisi toistaa "litaniani" 3 kertaa oikein nopeasti?
        En ole papukaija enkä yllytyshullu.

• ertert kirjoitti:

"Minä olen eri mieltä kuin sinä ja sinä olet eri mieltä kuin minä varmaankin monista asioista, mutta erimielisyys ei ole mielisairautta."

Eivät olekaan, mutta vainoharhaiset kuvitelmat ja mytologioiden sotkeminen todellisuuteen ovat.

"Eri tavalla ajattelevan ihmisen leimaaminen mielisairaaksi on henkistä väkivaltaa."

Niin on. Harhaluuloisen kutsuminen mielisairaaksi ei ole, koska se on totta.

Kyseessä on sinun käsityksesi siitä, mikä on vainoharhaista kuvitelmaa ja mytologioiden sotkemista todellisuuteen.
        Minun näkökulmastani katsottuna sinun käsityksesi on harhainen ja todellisuuden kieltävä. Todellisuus on monesti paljon enemmän kuin materialistit ja virallisiin totuuksiin itsensä hirttäneet besserwisserit pystyvät käsittämään.
        En kutsu sinua kuitenkaan sen takia mielisairaaksi.
        Mutta taitaa ateisteilla olla paukut vähissä, kun elämän ja todellisuuden toisella tavalla hahmottavaa tervettä ihmistä kutsutaan mielisairaaksi.
        Säälin teitä ja kapeaa elämänkäsitystänne.

• jouko pihalla
        JoukoPiho kirjoitti:

Kyseessä on sinun käsityksesi siitä, mikä on vainoharhaista kuvitelmaa ja mytologioiden sotkemista todellisuuteen.
        Minun näkökulmastani katsottuna sinun käsityksesi on harhainen ja todellisuuden kieltävä. Todellisuus on monesti paljon enemmän kuin materialistit ja virallisiin totuuksiin itsensä hirttäneet besserwisserit pystyvät käsittämään.
        Mutta taitaa ateisteilla olla paukut vähissä, kun elämän ja todellisuuden toisella tavalla hahmottavaa tervettä ihmistä kutsutaan mielisairaaksi.

>Mutta taitaa ateisteilla olla paukut vähissä, kun elämän ja todellisuuden toisella tavalla hahmottavaa tervettä ihmistä kutsutaan mielisairaaksi.<

on olemassa mielipidekysymyksiä ja ei-mielipidekysymyksiä. mielipidekysymyksistä pitääkin kiistellä, ja on selvää että ihmiset hahmottavat tällaiset asiat eri tavoin. silloin ei olla kolkuttelemassa suljetun osaston portteja, vaan se on ihan normaalia dialogia.

todellisuus ei ole mielipidekysymys.

• LardAss
        JoukoPiho kirjoitti:

todellisuutesi, jos sitä määrittää sen mukaan, mitä keräät sivustollesi, käsittää pääasiassa lähitulevaisuuteen sijoittuvan yliluonnollislähtöisen ja suunnattoman tuhon ja kuoleman odotusta. Keräät fantasioita ja tarinoita, joissa kanssasi eri mieltä olevat kuolevat, jolleivät välittömästi rupea uskomaan kuten sinä ja keräämiesi tarinoiden keksijät.

Olen ihan mielelläni irti moisesta "todellisuudesta" ja pidän kapean elämänkäsitykseni voimassa. Se on niin kapea, etten halua manata eri tavoin ajattelevia helvettiin.

• JoukoPiho kirjoitti:

"Kyseessä on sinun käsityksesi siitä, mikä on vainoharhaista kuvitelmaa ja mytologioiden sotkemista todellisuuteen."

Niin on.

"Minun näkökulmastani katsottuna sinun käsityksesi on harhainen ja todellisuuden kieltävä."

Todellisuus on kuitenkin minun puolellani. Sillä ei ole väliä todellisuuden kannalta, mikä kenenkin käsitys on vaan se, mitä käsitystä todellisuus puoltaa. Todellisuuden olemusta ei päätetä äänestämällä ja kaikki käsitykset eivät ole yhtä hyvin perusteltuja.

"Mutta taitaa ateisteilla olla paukut vähissä, kun elämän ja todellisuuden toisella tavalla hahmottavaa tervettä ihmistä kutsutaan mielisairaaksi."

Ei se siitä johdu vaan siitä, että kirjoituksissasi näkee mielisairauksiin liittyvät oireet.

"Säälin teitä ja kapeaa elämänkäsitystänne. "

Miten niin kapeaa? Kyllä meilläkin mielikuvitusta löytyy, mutta emme me kuvittele mielikuvituksemme tekeleitä todellisuudeksi. Voihan sitä tietysti sanoa, että itsensä Napoleoniksi luulevalla on laaja elämän käsitys, mutta en minä sitä välttämättä hyväksi asiaksi sanoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe