Olen kolmekymppinen nainen, ja tuntuu että uusien ystävien/kavereitten saaminen tässä iässä on mahdotonta.. Siis naispuolisten, saatikka pariskuntien (olen avoliitossa). Tosin, mulla ei ole harrastuksia.. Ja mieheni on vielä työtön joten me ollaan ihan eristyksissä ja keskenään vaan ;o/ Ja kovasti haluttais keksiä jotain, että saatas tuttavia. Mitä Oulussa ois pariskunnille? Entä miehille jotain seuroja tms jonne mieheni vois mennä ja tutustua ihmisiin? Sähly tms porukkaa (ei siis mitään työpakkajuttuja, sitä kauttahan hän ois varmaan löytänytkin mutta kun ei ole töitä just nyt!). Entäs naisille? Punttisalilla yms ei oikeen kyllä ole tutustunut kehenkään. Olemme vasta muuttaneet Ouluun, joten siksi näin typerältä varmaan kuuluvia kysymyksiä..
Kiitos etukäteen vinkeistä!
Oulu- harrastusten kautta kavereita?
Nainen ja sen mies
1
405
Vastaukset
- Peksi
Kyllähän se aikuisiällä on hankalaa tuo kavereiden löytäminen, mutta suosittelen esim kansalaisopistoa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015