Kun yritän pamin sivuilta katsoa että missä mennään meidän ravitsemis alan sopimuksien suhteen ja mitä haetaan vai hakevatko mitään. Olemme jääneet kyllä joka paikassa jalkoihin. Henkilöstö ravintola puolella koko ajan työt kasaantuu vaan pienemmälle porukalle jatkuvasti lisääntyy yksin työskentely ravintolat, ja minkäänlaista helpotusta ei ole näkyvissä. Teemme viisi päiväistä viikkoa niin silti lomapäiviin lasketaan 6päivää viikosta, kun muutenkin on raskas työ tarvitsemme kunnon lomankin, palkkakin on jatkuvasti kuopassa, olen päättänyt että jos nyt ei tule kunnon korotuksia ja jotain kunnon korjauksia NIIN EROAN LIITOSTA, EN TÄHÄN MENNESSÄ OLE SIELTÄ SAANUT MITÄÄN. NYTKIN VARMAAN VALMISTAUTUVAT KANTAMAAN MAKSAMAMME RAHAT PRESSANVAALEIHIN TUKI RAHOIKSI. Yli kaksikymmentä vuotta liitoa rahoittanut, hukkaan heitettyä rahaa ja paljon....
kUKA TIETÄÄ
3
421
Vastaukset
- Helenia
"Teemme viisi päiväistä viikkoa niin silti lomapäiviin lasketaan 6päivää viikosta."
Niin se on kaikilla aloilla, urpo.- öoiuyöoiyö
Eipä oo kaikilla aloilla...
- Helenia
öoiuyöoiyö kirjoitti:
Eipä oo kaikilla aloilla...
Hyvin mahdollista, en tunne kaikkien alojen edustajia. Mut esimerkiksi sairaanhoitajilla, kunnan virkamiehillä, vartioilla, lääkäreillä, yliopistojen henkilökunnalla on. Itse olen katsonut että se on vaan eräs tapa järjestää se, että on enemmän rahaa käytettävissä lomalla kun saa 6 päivän palkan viikolta. Kuitenkin se 5 viikkoa lomaa joista yksi talvelle ja 4 kesälle on aika yleinen käytäntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295