Idolsista aikoinaan pinnalle ponnahtanut Anna Abreu tapasi tällä viikolla X Factor -kisan finalisteja. Neito antoi finalisteille myös neuvoja...
- Kannattaa pitää yksityisyys omanaan. Eikä kannata ikinä dissata ketään mediassa, se on tosi loukkaavaa. Sellaistakin on tapahtunut näissä kisoissa, Anna huomautti.
http://www.voice.fi/index.php?mw=Anna Abreu X Factor&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=14658&cat=26
Hyvä huomio Annalta, mutta tulee liian myöhään Arille.
Anna A näpäyttää Aria
15
555
Vastaukset
- playback
näpäyttää ja neuvoa siitä, että uskottavan laulajan kannattaisi laulaa oikeasti eikä vaan aukoa suutaan, kun laulu tulee playbackinä.
- ASDL
taida merkata sen rinnalla mitä loukkaava lässytys muista saa aikaan.
- piipaata
ASDL kirjoitti:
taida merkata sen rinnalla mitä loukkaava lässytys muista saa aikaan.
on loukattu? Puhalla niin auttaa.
- lkm
piipaata kirjoitti:
on loukattu? Puhalla niin auttaa.
Taisi kolahtaa itseesi kun piti alkaa puolustelemaan..
- mä-ääääää
lkm kirjoitti:
Taisi kolahtaa itseesi kun piti alkaa puolustelemaan..
mikä sua on loukannut. Ootpa herkkä, kun ei edes kysyä saa.
- poppaska
Annankin olis kannattanu ottaa vaarin Arin neuvosta jo pari vuotta sitten, ettei esittäisi paskaa poppia.
- msök
Huomaahan sen. Ei ketään hyödytä kuunnella Aria eikä varsinkaan sen paria hännystäjää.
- tyhmä idea,
Annalla on mahtava lauluääni, jolla voisi laulaa ihan oikeaakin musiikkia. Ehkä sitten joskus...
- juustomakkara
on aina kuuntelematta paskaa. Ne ikivihreät kunnon popit kuten Beatles on tietysti rautaa.
- sookiecookie
meurmannia? sehän dissas annaa, kristiinaa ja aria useampaankin otteeseen mediassa.
minullekkin tuli ensimmäisenä mieleen.
- `="¤E
**** kirjoitti:
minullekkin tuli ensimmäisenä mieleen.
kanssa Meurmannista keskusteleminen sinusta kivaa
`="¤E kirjoitti:
kanssa Meurmannista keskusteleminen sinusta kivaa
vain ylempänä olevan tekstiin kertoakseni minulle tulleen samansuuntaisen mielleyhtymän.
- `="¤E
**** kirjoitti:
vain ylempänä olevan tekstiin kertoakseni minulle tulleen samansuuntaisen mielleyhtymän.
vielä että olisit eri mieltä itsesi kanssa.
- tsot.....
`="¤E kirjoitti:
vielä että olisit eri mieltä itsesi kanssa.
täälä kyylää? pysy poissa, niin et pahota mieltäsi. on se kumma kun isoo "miestä" tarvii olla aina suojelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358