Mulla on R-vika ja lestadiolaisperheen lapsena en päässyt puheterapiaankaan, vaikka opettaja sitä suositteli. Mahdotonhan äidin olisi ollut minua viedä, kun isä oli töissä ja muutenkin "maailman ihmisten" juttuihin suhtauduttiin epäileväisesti. "Tuollainenhan se on aina ollut", tokaisi äitini opettajalle.
En pystynyt englannintunnilla (olin muutenkin huono siinä) tietenkään ääntämään kaikkea ja opettaja vaati aina minua ääntämään sellaisia sanoja joita en voinut. Koko luokka naureskeli, kun yritin yhä uudelleen lausua minulle vaikeita sanoja. Mitä enemmän yritin, sitä huonommin se sujui. Opettaja ajatteli ilmeisesti, että tarvitsen "keppiä", koska olin niin huono. Englanninkielinen nuorisokulttuurihan oli minun ulottumattomissa ja vanhemmatkin kielitaidottomia. Ei tv:tä yms. Opin vihaamana englantia ja kyseistä opettajaa. Opettaja uhkasi jättää minut luokalle.
Aikamoista menoa siis koulussa.
Englanninopettaja NÖYRYYTTI tunnilla!
5
1176
Vastaukset
- 12+9
lessuvanhempiasi, älä opettajaa.
- Molempien vika
Minusta vika oli kyllä molempien, sekä opettajan että vanhempien.
- ei syytöksiä
puheterapiaan, jos asia vaivaa ja unohda koko opettaja. Jouduin itse kiusatuksi koulussa ärrä-vian takia ja silloin ei puheterapiaa ollut tarjolla. Menin yli 20 vuotiaana sitten puheterapeutille ja sain ärrän jonkinlaiseen kuntoon. Helpotti paljon.
- hoh,hoijakkaaaaaaa
tuo opettajan syy ollut!
Vaihtaisit nimimerkkiäsi, sopisi joku toinen paremmin. Joko provoilet tai sitten...Niin kuin se mopo-juttukin.. - heh.
Ei syytellä, mutta onhan tuossa nyt, kun opettaja välttämättä vaatii lausumaan sanoja, joita lapsi ei pysty ääntämään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005