Tietäskö joku mikä tuon pasi-arvon pitäis olla jotta bioloogisen lääkkeen saamisen griteerit täyttys, kelahan vaatii jotain tiettyä?? Kuinkahan laaja-alainen ihosairauden tulis olla?
Mulla on kyynärpäissä, pakaroissa sekä ympäri kehoa n. 2-5 cm kokoisia läiskiä sekä päänahasta milteipä toinen puoli paksun hilseen peitossa. Kesäkuun alussa on seuraava aika lääkärille jolloin myös katsotaan ihon kunto ja mahdollisesti hakemus kelalle, ennakkotietoja tässä kyselen. Olen sairastanut psoria lähes ikäni.
Pasi-arvo
kipasti
4
791
Vastaukset
- Kipasti
Piti vielä sanomani että kaikki mahdoliset hoidot on jo kokeiltu, voimakkaiden sivuoideiden takia en voi jatkaa näillä, ainoastaan biologiset on kokeilematta, Kartalinistakin oli vain hetkellinen apu.
- Psoriton
Onko Paganon menetelmä tuttu? Moni on saanut apua siitä.
- vasen jalka
15 tai yli ja muut hoidot käyty läpi ilman mainitavaa tulosta
- jnnnh
mun arvo 4 ja sain humiran. nyt iho täysin puhdas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319