Olen 11 vuotias poika jonka äiti ei päästänyt ratinaan,ja kun kuulin että liput on myyty loppuun niin itkin silmät päästäni.Kertokaa lopettaako AC/DC keikkailun tähän?EIHÄNEIHÄNEIHÄNEIHÄN?Kyllä taitaa juu.Taidan itkeä lisää.KERRO OIKEASTI JOS ASIA EI OLE NÄIN!;-(
KYSYMYS!VASTATKAA
3
595
Vastaukset
- bengus
eiköhän ne rokkaa hautaan asti. Ja onhan ne kerran jo delanneen jäsenen jo korvanneet, joten eiköhän homma jatku vaikka joku jäisi taistelurintamalle.
- mr
YMMÄRRÄN TÄYSIN. Itselläni sama juttu, vanhemmat eivät päästäneet olen 12 vuotias. Sitä pettymyksen määrää ei voi kuvailla kun en sinne päässyt. Noh toivotaan että tulevat kerran vielä suomeen ja jos vielä 1 albumikin irtoaisi (ja kiertue :P)
- iskän kans keikalle
mr kirjoitti:
YMMÄRRÄN TÄYSIN. Itselläni sama juttu, vanhemmat eivät päästäneet olen 12 vuotias. Sitä pettymyksen määrää ei voi kuvailla kun en sinne päässyt. Noh toivotaan että tulevat kerran vielä suomeen ja jos vielä 1 albumikin irtoaisi (ja kiertue :P)
"Eivät päästäneet"? Miksi puhutte menneessä aikamuodossa vaikka keikka on vielä edessäpäin ja lippujakin saa mikäli haluaa. Ottakaa pappa mukaan ja ei kun keikalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022