mikä olisi hyvä maila ranteiden vetoon. hinta raja olisi 70 e olisi maksimillaan.
Ranne maila
5
448
Vastaukset
- fättisörkki
Fatpipe orc on täysin omaa luokkaansa, niin rannelaukauksissa kuin lyöntilaukauksissakin.
varren taipuma oman koon, tottumusten sekä voiman suhteen - säbäilijä
Unihoc Top Light (itsellä 26), toimii ainakin mulla:
http://www.youtube.com/watch?v=sQI5YxWsVOA- säbäilijä
Ah, niin tosin taitaa maksaa yli 70 e, itse sain hankittua "käytetyn" (oli kuin uusi) muistaakseni kuudellakympillä. :)
- Joku vaan
säbäilijä kirjoitti:
Ah, niin tosin taitaa maksaa yli 70 e, itse sain hankittua "käytetyn" (oli kuin uusi) muistaakseni kuudellakympillä. :)
Omasta mielestäni paras lapa rannelaukauksiin on Fat Pipeltä orc ja Exeliltä chill. Varrella ei oikeastaan ole väliä tässä tapauksessa, mutta jos kuitenkin haluat panostaa enemmän niin osta bow-varsi. Sille tulisi hintaa 100-120€ ostopaikasta riippuen. Itse en pidä Unihocin lavoista, mutta jos nyt joku pitäisi valita niin se olisi Evo3 (ei valmisteta enää).
- OMG you killed kenny
ostin exel scream 2.7 jossa on chill! SB lapa. oliko hyvä ostos ranteiden vetoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131