heippa.
Olen tällähetkellä töissä päiväkodissa avustajana ja minua kiinnostaisi kouluttautua puheterapeutiksi.
Onnistuukohan moinen työnohessa? kuinka rankka koulutus ja minkäläinen on paikallaolo velvollisuus. Koulutushan kestää 5-6vuotta ja ei olisi varaa olla noin pitkää aikaa pois töistä.
Kenelläkään kokemusta?
Puhaterapeutiksi vaikka kokopäivätyössä
1
2356
Vastaukset
- opiskelija =)
Hei, Puheterapeutiksi opiskelu tapahtuu yliopistossa. Sinulla on osallistumisvelvollisuus luonnoille ja demoille plus tentteihin tietty. Valtaosan opinnoista voit tehdä kuitenkin sivutoimisesti jos työpaikalla on edes hiukan joustoa, tällöin kuitenkin suoritat about 20 op vuodessa, jolloin valmistuminen voi kestää n. 10 vuotta, etkä myöskään ole oikeutettu opintotukeen.
Puhveilla on myös työssäoppimisjaksoja 3-7 vko, joissa siis ollaan läsnä 100%.
Jos olet valmis työskentelemään pitkäjänteisesti ja työpaikalla on joustoa niin varmasti onnistuu!
Koulutuksen rankkuus riippuu opiskelijasta, vähän niinkuin sairaanhoitajan ja open ja psykologin opintojen yhdistelmä: anatomiaa, pedagogiaa ja diagnosointia.
Suosittelen ottamaan rohkeasti yhteyttä koulutusohjelman opoon ja tiedustella tarkemmin asiasta ja läsnäolovelvoitteista yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015