oma yksäri

Haluaisin löytää sellaisen tallin johon voi tuua oman yksärin,jossa voi myös hoitaa muita hepoisia jne :)

7

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarina_

Mulla olis talli, jossa on vain itselläni kaksi hevosta, ahaltek ruuna ja welsh tamma. Vapaita karsinoita on 18. Omaa hevostasi hoitaisit hoitotarinoissa. Teen kaikille tallillani asuville hevosille omat sivut ja hoitokirjan. Yhteyttä voit ottaa joko vieraskirjassa tai sähköpostilla.

www.ecuries.webs.com

• TiD33

Santiaq on vastikään jakautunut kahteen puoliskoon, ratsastuskoulupuoleen ja siittolapuoleen. Ratsastuskoulupuolelta löytyy 4 vapaata karsinapaikkaa yksityisille hevosille ja kys. puolelle on sijoitettu myöskin kaikki hevoset, joille otetaan hoitajat. Siittolapuolelle(kin) otetaan yksityisiä, mutta tämän puolen hevosille ei oteta hoitajia.

Ratsastuskoulu eli pikkutalli avaa ovensa hyvin, hyvin pian ja kehotankin sinua käväisemään katsomassa päivän tai parin päästä ;)

• Johis99999

Galopessa voit hoitaa muitakin hepoja ja toda yksityisen. Galopessa kasvatetaan haflingereja ja kisataan aika paljon. En nut jaksa kirjoittaa joten tule ja tutustu!

ossa: Vtgalope.suntuubi.com

- Johis

• Innaaah

Kjedeligissä on 2 yksäripaikkaa vapaana, tutustumaan vaan :)

www.vtkjede.suntuubi.com

• vtRayon

www.rayon.suntuubi.com

Kaksi paikkaa vapaana ! Uusi talli ja ahkera päivitys (: Tervetuloa tutustumaan Rayoniin !

- Ranna

• Inka ja Sonkku
    • Duura-

Bowtieen voi tuoda yksäreitä ja tallin omia hevosia voi hoitaa ja tietysti niillä voi myös kisata. Siitostoimintaakin on hieman, vastikään on syntynyt komea connemara orivarsa. Kaikki eläinrakkaat ihmiset ovat tänne tervetulleita!
      www.bowtie.suntuubi.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe