sinne meni ojaan piikkiön vpk:n auto. Nolo moka.
vpk
4
692
Vastaukset
- Paljasjalkainen
...tekeville sattuu. Ei niin kauheen noloo. Onneks ovat olemassa meidän turvanamme.
- dssaa
Oliko Piikkiön VPK:n auto? Se tuli nimittäin liikkenneympyrään Hepojoen tien suunnalta, liikenneympyrässä alkoi kumi laulaa ja ympyrän jälkeen kupsahti kattokerhoon. Meinaan vaan että tulosuunta väärä jos oli lähtenyt Piikkiön VPK:n talleilta ja luulis kuskin tuntevan paikan VPK:n "etupihalla". Jäljistä päätellen vauhtia ympyrässä ollut paljon, aivan kuin ympyrä olisi tullut täytenä yllätyksenä kuskille.
- määki
No eiks ne tallit sit ole Hepojoen tien suunnalla?? Ainakin mä Piikkiöläisenä niin tajuan. Menossa siis Makarlantien suuntaan... Mutta turhaa tässä sitä on spekuloida. Aina roiskuu kun rapataan.
- P
määki kirjoitti:
No eiks ne tallit sit ole Hepojoen tien suunnalla?? Ainakin mä Piikkiöläisenä niin tajuan. Menossa siis Makarlantien suuntaan... Mutta turhaa tässä sitä on spekuloida. Aina roiskuu kun rapataan.
Ei saisi roiskua noissa hommissa. Järjetöntä harrastelua jos tulos on vastaavaa.
Muutenkin katsellut turhan usein niiden pelleilyä ja touhuamista.
Muutenkin sen aseman voisi lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249