Pitäisi varata hotelliöitä ulkomailta ja booking.com:in kautta ajattelin varailla. Useimmissa hotelleissa, joita olen katsonut on säännöissä että "alle 2-vuotias majoittuu ilmaiseksi nukkuessaan vanhempien vuoteessa". Mites juuri 2-vuotta täyttänyt? Epäilen, että ei varmasti nuku omassa sängyssä/lisävuoteessa, joten voimmeko varata huoneen kahdelle hengelle ja majoittaa lapsen väliimme vai veloittaako hotelli jotain tästä? Onko jollain kokemusta tällaisesta vai pitäisikö aloittaa kyselykierros hotelleihin? =)
Hotellin varauksesta
Tyhmis
1
234
Vastaukset
- 9+9
tieto siitä miten lapsi majoittuu on mainittu yleiskuvaus ja saatavuus välilehdellä. Mä en ole ikinä ottanut yhteyttä hotelliin vaan olen etsinyt hotellin jonka tiedoissa on mainittu miten lapsi majoittuu. Tarkemmin sanottuna olen pyrkinyt etsimään hotellin joka on hyvä sekä jossa lapsi nukkuu lisävuoteessa ilmaiseksi ja hintaan sisältyy aamiainen :p
Jos meinaatte että lapsi nukkuu välissänne niin olkaa tarkkoja että huoneessa on tuplasänky eikä kahta sänkyä yhdistettynä parisängyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882