11vuotta sitten Christina Aguileran nimi nousi ensimmäistä kertaa kokomaailman huulille. Senjälkeen hänestä ovat puhuneet kaikki -ja lakkaamatta. v.1999 suurimmasta ja suosituimmasta hitistä vastannut Aguilera nousi radioaaltojen huipulle hitillään "genie in a bottle". Blondi megadiiva joka riiteli BS:n kanssa ja bailasi yöt vipklubeilla olo lehtien lempi lööpinaiheita ja kansikuva-kuningattaria useiden vuosien ajan. Nyt v.2010 lukuisten muodonmuutosten jälkeena radiokanavat soittavat jälleen hulluina hänen uusinta hittiään "not myself tonight". Ennen singleä Christina julkaisi uuden hajuveden ja NELJÄNmiljoonan punnan diilistä vaatebrändi Topshopin kanssa huhuttiin. Syksyllä tähti nähdäään elokuateattereissa uudessa burleski-leffassa.
Aguilera on myös yksi kaikkienaikojen seksikkäimpiä ja kohutuipia poppareita kaikkien listojen mukaan.
sinlejä,hajuvesiä.....
hrthtka
0
458
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184