mulla todettiin tossa torstaina pahanlaatuinen angiina (voi olla myös pusutauti, jos oireet jatkuvat pidempään kuin viikon sanoi lääkäri)Nyt kurkustani kuitenkin leviää jo niin paha haju, että alkaa itseänikin yököttämään. Oon yrittänyt kurlata jollakin suuvedellä, mutta ei auta. Hampaat olen myös pessyt normaalisti, mutta siitä nyt taitaa olla vielä vähemmän apua. Olisiko jollain jotain konstia miten tuota hajua saisi vähennettyä??
angiina
RZK77
3
794
Vastaukset
- sh..
ja mononukleoosin aiheuttaa eri bakteeri, eli jos sinulla on todettu _viljelyllä_ angiina niin se on sitten angiina. Ja sait antibiootit, se kun ei ilman niitä parane.
Niin, mm.angiinaan kuuluu se paha haju. Menee sitten ohitse- ed.vast.
siis angiinan on bakteerin, mononukleoosi viruksen aiheuttama.
- ...
Mononukleoosin aiheuttaa epstein barrin-virus jonka yhteyteen liittyy usein streptokokin aiheuttama nielutulehdus. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00585
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319