Marsulle, hiirelle, linnulle..yms.. häkki olisi haussa. Ei saisi olla kovin kallis. Asun Seinäjoen suunnalla. Ostan myös tarvikkeita häkin mukana, mikäli niitä on myytävissä. Mailaile tai kirjota tänne. Varmemmin saan tiedon myytävästä sillä että mailaat mulle.
-Kiitus-
Ostetaan häkki/terraario
3
555
Vastaukset
- Tintus
Hyväkuntoinen valkopohjainen marsunhäkki myytävänä 30e/tarjous!!! Pituus 100cm ja leveys 50cm. Hintaan sisältyy myös mm. siisti kuljetushäkki, keraaminen ruokakeppo, vesipullo, heinäpidike, "leikkipallo"... (saatavilla mukaan myös marsun kiva ulkoiluhäkki.(100cm X50cm)) Lisää informaatiota sähköpostiosoitteesta tiia.asukas@gmail.com
- tomi koivisto
moro ! mulla olisi hamsterin häkki . kunto: kuin uusi
! kerroksinen , siisti ! ja ssuht koht isokin !
itsellä oli venäjän hamsteri joku semmoi :D
Mukaan olisi antaa juoksu pyörä , tutti, ruokaastia kiipeily teline jne.. !! Vastaile *! - Nimetön
myydään 3 isoa häkkiä. olleet chinchilloilla ja neitokakaduilla. käyttö näkyy mutta ehjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096