Hei minun uusi kaveri !!!!!
Oma kirje sinulle olisi yllatys. Uskon kuitenkin, etta olette erittain tyytyvainen
etta nakee kirjeen.
Olen nahnyt profiilisi dating site!
Mita etsit taman dating site?
Haluan tavata vain mies Internetissa. Haluan vakava suhde.
En halua pakottaa nostamaan perhe.
Nyt puhun teille hiukan itsestani.
Nimeni on Anastasiya! Olen 29 vanha. Minulla ei ole lapsia. Ja en ollut naimisissa.
Olen yksi tytto. Mitka ja vain etsimaan vakavia suhteita.
Odotan vastaustasi. Luulen, etta olet vastannut kirjeeseen.
Olisin iloinen, etta jatkaisi teidan kirjeenvaihtoa,
ja kuten aatelisto, luultavasti
ystavyytemme kehittyy, mita se vakavampaa.
Odotan sinua kirjeen.
Pyydan, ettette pelkaa vastannut kirjeeseen.
Olen melko vakava tytto.
Lahetan sinulle kuvani. Aion odottaa ainoastaan sinun ja valokuva.
Ystavasi Anastasiya
Hei!
Tiedustelen onko muille Suomi24:n sähköpostin käyttäjille tullut vastaavia viestejä tullut, viestin lähettäjä laittoi oikein kuvansakin mukaan. Ihmettelen tätä viestiä, mistä ihmiset onkivat näitä sähköpostien tietoja?
Suomi24 Sähköposti
2
1112
Vastaukset
- yahoo-boys?
Varmaan johtuu tuosta tietomurrosta, joka ilm. tapahtui Venäjältä päin.
Kyseessä taitaa olla näitä russian scam-juttuja, youtubessa on paljon videoita näistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768