Kysellään nyt vaikka teiltä arvon sukeltelijat. En varsinaisesti harrasta sukellusta mutta olen siinä määrin innokas purjehtija että aina silloin tällöin pitää talvellakin lähteä ulkomaille purjehtimaan. Tähän liittyy läheisesti pintasukellus. Muutamaan otteeseen olen bongannut pieniä haita. Miten noihin pitäisi suhtautua, itse olen pysytellyt paikoillani ja tarkkaillut. Nyt on tullut vain mieleeni että voiko ne käyttäytyä arvaamattomasti tai peräti puraista. Laituripuheissa jotkut tuntuvat vähättelevän asiaa ja menneen jopa kosketusetäisyydelle, suurimmalle osalle veteen meneminen jos vain on mahdollisuuskin että siellä on haita on ehdoton ei.
Hui hai
haiveneenä
1
636
Vastaukset
- 16
Hai on peto niinkuin susikin ja sudethan ei tunnetusti käy ihmisten kimpuun... oikeesti pysyhän kaukana haista se on arvaamaton peto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229