Kun lasta ei kasteta, vaan on nimiäisjuhlat,
voiko lahjan yht. viedä onnittelukortin, mutta siinä ei kai saisi lukea Kastepäivänä?
Mitä kortissa voi lukea, tekisin kortin itse,
laitanko vain Onnea, (Nimiäispäivänä ei kuulosta kivalta), vai esim. Pienelle Pojalle?
KIITOKSET!
ONNITTELUKORTTI
1
2838
Vastaukset
- ilonaolivia
riippuu varmaan tilanteesta, miksi ei lasta kasteta. MEillä lapsia ei ole kastettu, mutta ristiäisistä meillä silti puhutaan -Kivampi termi kuin Lapsen siunaamis Tilaisuus, nimittäin kaverille kävi joskus niin, et joku oli säikähtänyt heidän lapsensa kuolleen ku puhuttiin siunaustilaisuudesta....
No mut.... siis Kortissa vois lukea Onnea Pienelle Pojalle Juhlapäivänäsi tai sit jus jos perheellä on kuitenkin Kristilliset arvot, ei kai haittaa tuo ristiäis-sanakaan.... Ja itse en henk koht ole mitenkään loukkaantunut jos kaikki eivät ole hoksanneet kaupas diskata "kastepäivänä-kortteja. johtuu ehkä siitäkin, etitsellä ihanperus luterilainen tausta. Jos juhlijat eivät halua krisillisiä sävyjä hommaan mukaan ni ehkä toi Juhlapäivänäsi kelpais siinäkin tapauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096