Peter Nyman jättää Uutisvuodon - kuka tulee tilalle, onko ehdotuksia? Miten olisi esim. Simo Frangén...?!?!
Uutisvuoto-veikkaus
4
308
Vastaukset
- täydellisesti
Jari Tervon päätettävissä. Vaikka kuinka kansa Frangenia sinne huutaa, niin tosiasia on, että Tervon ääni ratkaisee, ja siksi tiedänkin, että ohjelma ei enää syksyllä jatku.
- eikä järkeä
Miksei muka jatkuvasti Ylen katsotuimpiin ohjelmiin kuuluva Uutisvuoto jatkuisi syksyllä?!?! Ei taida Ylellä olla varaa eikä järkeäkään luopua tästä katsojien kestosuosikista. Formaattihan on osoittanut toimivuutensa jo kahdentoista vuoden ajan, eivätkä yli puolen miljoonan viikoittaiset katsojaluvut juuri hätkähtäneet toisen kapteeninkaan vaihtumisen yhteydessä. Nähtäväksi toki jää, miten uusi juontaja saa homman pyörimään, mutta sinänsä hienoa, että tehtävään valittiin nainen, onhan Uutisvuoto ollut melkoinen miehisyyden linnake. Ja ainakin Nyman ja kapteenit, Tervo mukaanluettuna, kilvan kiittelivät valintaa erinomaiseksi.
Ja Peter Nymanille tietenkin onnea uusiin koitoksiin..!!
- Schweitze Frangen
jo liian kulunut tyyppi/karikatyyri. Tuntuu, että Simolla on aina sama rooli päällä tai sitten Simo nyt vaan on tuollainen. Lisäksi on ollut aivan riittävästi tv:ssä. Toisaalta en halua Alivaltiosihteeri-ohjelmaa lopetettavan.
- iug0ouvkl
Baba Lybeck. Ihan vaan arvaus. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184