Trojan-Downloader:W32/Swizzor Tommosia poistin 50 kappaletta äsken ja viimisen viikon aikana joka päivä väh 5. mitäs pitäis tehä ku tuntuu ettei noi poistu tai niit tulee koko ajan jostain . käytän f-securea,Ccleaneria ,spywareblaster ja ad awarea. oon kattonu et monet n00bit kuten minä on laittanut hijackthis ohjelmalla lokin jota sitten asiasta enemmän tietävät ovat kommentoineet ja auttaneet . eli jos joku jaksais auttaa mua nii ois jees?? :)
viruksia vaikka muille jakaa
4
351
Vastaukset
- asdsdsd
Mun pippeli on kipeä
- ירֻחא
Tee haku kovalevyltä tuon nimellä ja poista sen kansio.Lataa Malwarebytes antimalware http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button
Päivitä ja tee täysi tarkistus. - kertoi jo...
taitaa olla windows kyseessä kun tuollaisia tulee...?
Äläkä lataile piraatti tavaraa... - EiMiulle
Ota varmistukset itsellesi tärkeistä tiedostoista, tee puhdas asennus ja luo itsellesi "rajoitettu" käyttäjä-tili, mitä pelkästään käytät nettiä käyttäessäsi. Älä liiku netissä "Järjestelmänvalvojan" oikeuksin! Jo pelkästään tämä riittää blokkaamaan reilut 90% haitakkeista. Kun vielä tiukennat selaimen asetuksia, poistat etäkäytön mahdollistamia asetuksia ja palveluita käyttiksestä, estät palomuurilla softien palvelin-oikeudet ja pidät käyttiksen ja softien päivitykset ajantasalla olet jotakuinkin turvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209