Tietääkö joku toimiiko yhdistelmä suoraan kasettia vaihtamalla.
Inkclubin kasetti aika erilainen kun alkuperäinen.Sähköiset kosketinpinnat mm puuttuu
inkclub/epsondx6050
1
240
Vastaukset
- Dixidixi
Tämä yhtiö myy jotain jäljitelmiä,saa viritellä osia kasettiin jotka on irrallaan pussissa, minulla on epson jo toinen kun halvallaa saa, ei voi hyvää saada.tämän yhtiön musteet ei ole halpoja kun posti maksut on suuret.Välillä tulostin ei suostu tulostamaan, irto musteita en suosittele itse täyttämään, käy kuin minulle että eivät toimineet lainkaan epsonissa kun oli olleet muutaman viikon tyhjänä.Kun painoin mustetta kasettiin ei mennyt vaan suihkusi koko keittiön seiniin ,lattialle ja joka paikkaan, vieläkin harmittaa vaikka ennen joulua sattui, meinasin joulukuvia tehdä, epson ei suostu tekemään kuvia lainkaan, nyt vaihtuu merkki Laseriin, on vain halju olo saako laseri tulostimella valokuvia, no tietääkö joku kun myyjät on h- moilasia ja puhuu venäjää kun kysyin Expertillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327