Terveyskeskuksiin, sosiaalitoimistoihin ja marketeihin olisi saatava omat ja autolla sisään ajettavat ovet kansallispukuiselle vähemmistöllemme. Kun autolla pääsisi marketin hyllyille niin siitä olisi helppoa heittää einestä takapenkille ja kuljettaa ostokset kätevästi kassan ohi eikä tarvitsisi käyttää autoa tyhjäkäynnillä oven edessä.
Ja sitten nämä terveyskeskukset. Eilen Kyllön oven edessä Volvolla peruuttava kuljettaja yritti tähdätä ovesta sisään mutta sitten harmikseen huomasi, että ei se auto siitä mahdu. Kyllä siitä oven läpi ajamisesta olisi ollut käytännön hyötyä, olisi kyyditettävä välttänyt kävelemästä monen monta metriä ja aikaa olisi säästynyt. Aikahan on nykyään niin kiireistä. Toisaalta jos ovet saadaan laajennettua niin näiden vähemmistöjen autoon olisi saatava sellainen laite, josta auton voisi sammuttaa ja käynnistää tarvittaessa. Nyt autot käyvät oven edessä jatkuvaa tyhjäkäyntiä ja se olisi ikävää jos tätä tehtäisiin sisätiloissakin.
Autolla sisään
3
152
Vastaukset
- C. G. Goebbels
ja muutenkin ko henkilöiden asemaa olisi suomessa parannettava, tarjottava kuntoutusta, virikkeitä sekä ehkä järjestettävä heille ikioma tapaamispaikka esim joku kahvila nettiyhteyksineen yms, kahvilan toiminnan rahoitus järjestettäisiin valtion ja kuntien toimesta esim hieman veroja nostamalla, paljon olisi parannettavaa heidän suhteen ennenkuin voisi sanoa että heillä olisi kaikki hyvin.
- ovat....
Mielestäni ja kokemusteni perusteella erittäin mukavaa väkeä verrattuna noihin afrikan sarvesta tulleisiin tai sitten niihin "karvakäsiin/kamelikuskeihin." (kaikki kunnia työtä tekeville karvakäsille/kamelikuskeille, EN tarkoita heitä)
Täysi tunnustus näille suomen romaneille annettava, siitä, etteivät käyttäysy aiheetta mitenkään hyökkäävästi meitä muita kohtaan, toisin, kuin näiltä aiemmin mainitsemiltani ryhmiltä olen saanut kokea hyvinkin hyökkäävää ja uhkaavaa käytöstä, jos en muuta, niin sitten ainakin erittäin vihamielistä tuijotusta, jonka useimmat kokevat melkoisen epämiellyttäväksi, itseni mukaan lukien.
Suorastaan tämän vuoksi jopa tykkään näistä suomen Romaneista :)- T.Ru
itse myös pidän romaneita ihan jees kansalaisina, romaninaisille avaan kohteliaasti jopa oven, ei ole mitään syytä syrjiä romaneita.
Onhan romaneita ollut myös puolustamassa tätä maata viime sodassakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748