mikähän mahtaa vaivata kun päivitys ei onnistu tolla key numerolla mikä on tos 7 päivitys levyskin?
se kysyy sen 25 numeroisen päivitystunnuksen:
ja oon kokeillut nyt tätä mikä sen levynmukana tuli.. oon kokeillut isoilla ja pienillä mut ei auta??? pitääkö ostaa joku key? ja sit toi office kyselee kans jotain 25 numeroisen tunnuksen... joita on jäljellä enää 8kpl sit se menee lukkoon.. ostin läppärin käytettynä ja sanottiin että kaikki on ollut vakiona mukana...
käytös acerin läppäri 7535G...... prkl
key
8
185
Vastaukset
- ---
pitäisi näkyä myös koneen tarrassa, jos kyse on OEM-versiosta, joka on konekohtainen.
Kone ja levy voivat olla eriparia. - peedeekii
koneen pohjassa olevasta tarrasta.siis jos se yleensä on.
Jonkun MS Officen lisenssinumerot on sen omia ja ne ostetaan erikseen jos sitä ohjelmaa haluaa. Windowsin lisenssi on sidottu joko tietokoneeseen tai asennusmediaan, että niiden pitää olla samaa paria.
- reirieow
Olet ostanut pelkän läppärin näemmä, myyjä on aktivoinut käyttiksen ja officen itselleen, heh. Toivottavasti et maksanut paljoa masiinastasi.
- ---
on jo myyjän omassa käytössä.
Ostit "piraatin."
http://www.ubuntu-fi.org/lataa.html tommoset Acerit on käytettynä, joten tuskin niihin kovin paljon arvokkaita softalisenssejä kuuluu mukaan.
- Joku...
Microsoftille kyllä ne sieltä opastaa avainten käytössä.
- avaimen
Että voisit jatkaa sen käyttöä normaalisti. Mikkikseltä on saatavissa ns. genuine työkalu tuohon ,jolla voit tarkistaa aitouden ja jos on aito niin pyydät myyjältä sen avaimen tai kaivelet itse netin syövereitä ja etsit itsellesi toimivan avaimen jos niitä on saatavilla ja laitat sen ja jatkat käyttöä niin kuin ennenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833