Voiko varpaankynsiä suojata jotenkin jalkapalloa varten, miten? Mulla on muutaman kerran halkeillut ja mustunut isonvarpaan kynnet, kun joko potkaissut väärin tai joku tallannut varpaiden päälle. Varmaan vielä koittamassa sekin päivä, että irtoaa kokonaan. Mitä en haluaisi kokea.
Vaikuttaako kenkien koko jotenkin? Yritin googletella miten suojata varpaat, mutta ei oikein löytynyt ratkaisua.
Jossain neuvottiin, että kannattaisi olla hieman suuremmat kengät. Eli jos kenkä sopii kuin valettu jalkaan, niin ottaa puoli numeroa isommat, koska jalka hieman suurenee rasituksessa.
Jossain mainittiin jostain ostettavista varvassuojista, mistä en kyllä löytänyt tietoa enempää...
Teippaako futaajat jotenkin varpaitaan?
Varpaankynnet?
toenails
2
2158
Vastaukset
- JyriGaGarin
Pidä kynnet mahdollisimman lyhyinä ja jos lohkeilu on yleistä niin varpaiden ympärille voi kääräistä teippiä suojaksi.
- Jfut
Teippi toimii. Itse hankin myös testiksi balettitanssijoiden käyttämät varvassuojat. Saa ostettua kaikista tanssikaupoista. Vasta muutaman kerran kokeillut, että en sen enempää osaa sanoa vaikutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279