halusin koiran koska niden paskoja ei tarvi siivota, toisin kun kissojen. äiti osti mulle dopermannin 8viikkosen pennun, ja se paskookin sisälle! miksi??miten sille voi opettaa ettei kakkais sisälle?
miksi pentu paskoo sisälle?
3
580
Vastaukset
- huhhhuhhhuuh
MITÄ? Totta kai 8viikkonen pentu paskoo sisälle. Se paskoo ja pissaa niin kauan kunnes se on opetettu sisäsiistiks! Pentu pystyy kunnolla pidättämään 6 kuukautisena eli sulla on vielä pitkä matka ennen sitä. Laitat sille sanomalehteä ensin ja aina heräämisen ja syömisen jälkeen viet sen paperille, tai jos on helppoa niin suoraan ulos. Jos vahinko sattuu sisällä, niin koiralle ei saa hermostua!
Saanko kysyä ja IHMETELLÄ, että kuinkas vanha olet, kun et tiedä perusasioitakaan koirista ja millainen äiti ostaa näin tietämättömälle lapselleen koiran???????????????????????????????- :-/
Älä nyt ihan noin vakavissas suhtaudu. Jonkun lapsenmielisen ameeban käsitys huumorista on kirjoitella typeryyksiä ja naureskella, kun ihmiset niitä uskovat...
- tsemppii
siis ei oo totta.mun chihu oli sisäsiisti jo kaxviikkosena.ihanasti se keikkuu mun vuittonin veskassa messissä kaiket illat kun me hengaillaan cityssä.sun tarttee varmaan laittaa sille vaipat ja sillee tiääksä.ja kandee kuiteski viedä se ulos aikaski 4 kertaa päiväs,jos et jaksa nii paa mutsis kusettaa sitä.siis ihquu et on oma toope himas,se kuule puolustaa sua viel ja ihan salaisuutena voin kertoo,et' kandee alkaa kouluttaa sitä ,siel kentäl on aika ihqui kundei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180