vappua juu!!
Miks se Hatzan hauska ketju lähti???
Millähän tässä kuluttais tylsää iltaa sitten?
Ei tuu telkasta mitään järkevää, tääl ei saa enää pitää kivaa, aina vaan "nettikiusaajan profiili" ensimmäisenä.
*möks*
Hauskaa
14
176
Vastaukset
- k/k
Itku tulee pitkästä ilosta,vilkaisin mäkin tota pitkää ketjua .
Siinä sitä olis juttelemista aina ajankohtasesta aiheesta,mä kuuntelen jopen laulua jossa se kiertää Helsinkiä ja mua nauratti kun ,Arto Melleri piti palaveriä ittensä kanssa kännykän välityksellä punasissa liikennevaloissa.aloitus ja muutama harva viesti siinä on asiaa, suurin osa mitä kauheinta törkyä.
Onneks en siinä sopassa ole mukana.
ja miun pitää lähtee kohtapuoliin töihin): Mut toivottavasti HTZA ei enää mainitse minuu alotuksissaan!
Hää vinoilee miulle, ku kerroin syöväni munkkeja joita paistelin:)))
MÖKS): eiku :)))- k/k
viehän ilmapallot mukanas tyksis oli vaan yks iso aulassa ihan tyhmää ja askeettista.
et kai niitä koristeeksikaan paistanut?
Syötäväks tarkotettua tavaraa!
Hatza oli kade, eihän se niitä ite voi syödä, vilisevät hiilareita.k/k kirjoitti:
viehän ilmapallot mukanas tyksis oli vaan yks iso aulassa ihan tyhmää ja askeettista.
onko sinne nyt ostettu, kuten aina ennen, ilmapalloja, jos on, saadaan tosiaan pumpata palloa toisensa jälkeen ja viritellä serpentiinejä rullatolkulla:)))
sasus kirjoitti:
onko sinne nyt ostettu, kuten aina ennen, ilmapalloja, jos on, saadaan tosiaan pumpata palloa toisensa jälkeen ja viritellä serpentiinejä rullatolkulla:)))
Onhan joka huonee seinässä happisuuttimet.
minttupuu kirjoitti:
et kai niitä koristeeksikaan paistanut?
Syötäväks tarkotettua tavaraa!
Hatza oli kade, eihän se niitä ite voi syödä, vilisevät hiilareita.kyl hauskan näköisiä, ku niitä ei oo pyöritetty ollenkaan, vaan löysähkönä taikinana nosteltu lusikalla öljyyn, kaikenlaisia ulokkeita niissä:)) Mut kyllähän ne suuhun on tarkoitettu. HTZA on nyt tosi kade, hää kun mielikuvissaan nieleskelee vaan näitä herkkuja:))))
koti-kiusattu kirjoitti:
Onhan joka huonee seinässä happisuuttimet.
huoneiden seinissä, on vaan happipulloja, isoja, joita säilytetään lääkkeenjako huoneessa.
sasus kirjoitti:
kyl hauskan näköisiä, ku niitä ei oo pyöritetty ollenkaan, vaan löysähkönä taikinana nosteltu lusikalla öljyyn, kaikenlaisia ulokkeita niissä:)) Mut kyllähän ne suuhun on tarkoitettu. HTZA on nyt tosi kade, hää kun mielikuvissaan nieleskelee vaan näitä herkkuja:))))
noi paljo, evään laittoon ja menoks...
Hyvää yötä kaikille:)))
- viivi-amaldiina
nyt kuitenkí.
Mitä mummot tekevät päivätanssessa, ottavat tilaisuudesta vaarin.
Töks, tuo netti kiusausketju on inhottava, en ole lukenut kuin muutaman viestin ja sekin riitti.
Hatzan ketjua en kerinnyt nähdäkkään .......Anceli kirjoitti:
vaikka et hatzulin ketjua nähnytkään ;)))
Raukka alkaa toistamaan itseään.mä kun pelkäsin et vahinkos kopioinkun en tierä mitä kirjotettiin,onneks me fiksut ei olla rammareita juuttuneen neulan kanssa.
koti-kiusattu kirjoitti:
mä kun pelkäsin et vahinkos kopioinkun en tierä mitä kirjotettiin,onneks me fiksut ei olla rammareita juuttuneen neulan kanssa.
mutta nyt me lopetetaan, että toiset saa tilaa, hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778