Mitä syöt?

minä^^^^

Itse syön ravinteista ainoastaan näitä koko ajan!

Life Extension, Bromelain Powder, 100 g

Life Extension, Benfotiamine with Thiamine, 100 mg

Life Extension, Magnesium Citrate, 160 mg

Life Extension, Super Selenium Complex

Now Foods, Alpha Lipoic Acid, 100 mg

Healthy Origins, CoQ10 Gels, 100 mg

Life Extension, Super Carnosine, 500 mg

Life Extension, Super Booster Softgels

Life Extension, Specially-Coated Bromelain, 500 mg

Life Extension, D-Ribose Powder

Now Foods, Vitamin D-3, Highest Potency, 5,000 IU

Now Foods, Zinc Picolinate, 50 mg

Jarrow Formulas, L-Glutamine 1000, 1000 mg

Now Foods, Adam Superior Men's Multi

Möllerin omega 3 kapseleita

4

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taas

Syö mitään?
      Kaikella on oma kohteensa ja näistä on ollut apua useassa vaivaassa enemmän kuin osasin aavistaakaan.
      Ainoa ongelma on kun aamulla ottaa näitä, kyllästyttää ottaa niin montaa pilleriä, mutta toisaalta se on sitten pois tulevaisuuden lääkkeistä.
      Näillä pyrin parantamaan kaikki ne ongelmat joihin lääkärit eivät ole pystyneet löytämään ratkaisua useista käynneistä huolimatta ja ongelmaty ovat pysyneet vuosia ilman hoitoa.
      No lääkäri ei ottanut mitään kantaa näihin aineisiin koska se ei ole heidän alaa tietenkään.

• enni88

sanalolia 1rkl tai c-pore tabletin, maitohappo bakteeritabletin, ja monipuolisesti oikeaa ruokaa. Treeni päivinä proteiinia 0,5 dl. n. kerran 3kk rauta kuurin.

• Teppo Pohjola
        enni88 kirjoitti:

sanalolia 1rkl tai c-pore tabletin, maitohappo bakteeritabletin, ja monipuolisesti oikeaa ruokaa. Treeni päivinä proteiinia 0,5 dl. n. kerran 3kk rauta kuurin.

En haluaisi moittia noita valitsemiasi ravinteita, mutta sanasol on pelkkää aspartaamisotkua jossa kovin vähän mitään vitamiinia, arvot ovat liian alhaisia.
        Jos ei ole aspartaamia niin jotain muuta makeutusainetta, en muista mitä oli, mutta kannattaa miettiä muita monivitamiinivalmisteita.
        C-tä pitäisi syödä 3*1 gramma päivässä jotta sillä olisi täysi teho, C-poreessa on 1000 eli pitää siis syödä 3!

• Terveysruoasta

Koska olen jo pian 70-vuotias, otan päivittäin D-vitamiinia 10 mikrogrammaa. Ei muuta hyvän ruoan lisäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe