Moi!
Kuka osaisi neuvoa mistä voisi vuokrata pakettiauton niin, että se noudetaan Italiasta ja palautetaan Suomeen?
?Vuokrapaku yhdestä maasta, palautus toiseen?
4
272
Vastaukset
- Saksasta tai
Italiasta. Aja kuormasi suomeen ja myy paku pois. Kun hoidat homman hyvin, niin saat ilmaisen kuljetuksen ja mahdollisesti hieman "vaivanpalkkaakin". Näin minä ainakin tekisin.
Sinun vuokrakuviosi taitaa jäädä fantasia-asteelle, en ainakaan ole kuullut moisesta mahdollisuudesta. Lisäksi kustannukset taitaisivat nousta niin korkeiksi että tuo ostaminen tulee mielekkäämmäksi.
Joskus olen ollut väärässä, joten jos olen nytkin, saa vapaasti korjata.- alkkumurska
isoilla vuokraamoilla (hertz esim.)mutta maksaa mansikoita...kannattaa todellakin ostaa sieltä halpa paku ja myydä sit pois
- alkkumurska
alkkumurska kirjoitti:
isoilla vuokraamoilla (hertz esim.)mutta maksaa mansikoita...kannattaa todellakin ostaa sieltä halpa paku ja myydä sit pois
asiassa halvemmalla pääset kun otat yhteyttä johonkin huolintaliikkeeseen,pakkaat kamat vuokrakonttiin ja laivaat Suomeen..ja vähemmällä vaivalla...
- bhbol, sd
se onnistuu isoilla firmoilla, joilla on toimintaa molemmissa maissa. Hertz, avis jne.
Mutta maksaa älyttömästi. koska vuokrauksen lisksi maksat myös toiseen maahan jättömaksun eli kustannukset auton viemisestä takaisin lähtömaahan. pari tonnia menee siihen ihan kevyesti varsinaisen vuokrahinnan päälle.
Joten osta auto sieltä tai vuokraa kontti. Molemmat tulevat halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106