Suomen tuki Kreikalle nousemassa 1,7 miljardiin euroon
(11:42)
Suomen tuki Kreikalle on nousemassa jopa 1,7 miljardiin euroon. Helsingin Sanomien tietojen mukaan tuki jakautuu kolmelle vuodelle siten, että kunakin vuonna lainaa annetaan yli puoli miljardia euroa. Tukisumma on yksinkertaisesti sanottuna valtava. » Lue uutinen
Minkä ihmeen takia Suomi avustaa? Eikö ole omassa maassa tarpeeksi hädänalaisia ihmisiä?
En voi mitenkään ymmärtää eikö voitaisi avustaa ensin omia ja katsoa sitten jääkö kassanpohjalle ropoja, jotka voisi heittää niinsanotusti menemään
Suomen tuki Kreikalle
3
178
Vastaukset
- jos/kun
joskus vastaavaan tilanteeseen, kuin Kreikka, niin mahtaa sullekin kelvata muiden EU-maiden tuki.
- Pois eu:sta heti
Järjetön monikansallisten tuhomonopolien = NWO:n valuuttasuunnitelma tuhoaa kaikki Euroopan kansat ja maat.
- pöh..
Pois eu:sta heti kirjoitti:
Järjetön monikansallisten tuhomonopolien = NWO:n valuuttasuunnitelma tuhoaa kaikki Euroopan kansat ja maat.
jonka voisi lopettaa, tai sitten kertoa kaikille NWO:n toimintaperiaatteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358