M.Tomperia? Hän on rauhanturvaajana, ei mitään tietoa missä on ja olen onnistunut hävittämään yhteystietonsa.
28v, kotoisin Espoosta
tunteeko kukaan...
despered housewife
4
531
Vastaukset
- on se niin väärin
vitun espoon hinttareita? Ei kai vaan? Sellaiset mulkkupäät sais jättää kotio koko rt-organisaatiosta. Mutta vitunko teet, kun ne intin kautta pääsee jollakin suhteilla.
- tyhjästä
Tuon vastauksen vissii pitäis sit tyydyttää??
- hah hah hahhhhhaaa
tyhjästä kirjoitti:
Tuon vastauksen vissii pitäis sit tyydyttää??
no työnnä sormi itelles perseeseen! Jos kato ootkin bi ja tarviit suoleenkin vähän kampetta?
- vaan itelles
hah hah hahhhhhaaa kirjoitti:
no työnnä sormi itelles perseeseen! Jos kato ootkin bi ja tarviit suoleenkin vähän kampetta?
Taidat ite kaivata sitä, sairas pervo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707