uloste tarttuu peräkarvoihin?

xuppe

Moi! Kysyisin teiltä jotka omistavat pitkäkarvaisia pystykorvia,esim. Suomenlapinkoira,eurasier,samojedi jne. että jääkö niiden perskarvoihin kakatessa ulostetta? Oletteko "trimmanneet" peräkarvoja,vai onko se ollut ollenkaan tarpeen?

4

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastausta =)

mulla pitkäkarvainen koira. Ei ole jäänyt muulloin kun silloin jos on ripuli. Silloin olen vain huuhdellut tarvittaessa. Eli karvoja ei ole tarvinnut leikata pois. =)

• taksutin

taas on mitteli poika. Useimmat lenkeistä menee loistavasti, ettei tarvitse perskarvoja pestä, mutta kyllähän niitäkin sitten piisaa milloin esim viimeisen tulee sen ver löysänä, että joutuu suihkussa käyttämään. Onneksi pienestä asti opetettu niin sujuu moitteettomasti eikä kauaa aikaa vie koirashampoo hyvä apuväline jos sitä paljon karvoissa on. Trimmausta ei olla edes harkittu, voisi näyttää liian karulta moinen :D

• yasimne__

kyllä oon omalta pommilta trimmannu pyllyn, kakat tarttuu jos on vähän löysällä masu..
      vaikka kyllä se niin kiltisiti antaa pyllyn pestä jos on tarvetta.
      oon trimmannu sen pyöreän malliseksi, eli en oo sitä iha lyhyeks kynyiny ja söpö peppu on :D

• Suhinas

Ainoastaan jos on vatsa löysällä tarttuu. Meillä ensin pestään huosukarvat puhtaaksi ja pistetään karvat ponnarilla nyytiksi niin ei tartu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe