Hei! Lk collieiden omistajilta toivoisin vastauksia kysymyksiini. 1. Onko teidän lk collieilla tarha ulkona? 2. Kuinka usein/kuinka kauan kerrallaan lk on tarhassa? 3. Voiko talvella pitää lk:ta tarhassa ollenkaan, jos sillä on esim lämmitetty koppi? Kiitos vastauksistanne!
Lk collielle tarha?
4
281
Vastaukset
- ei tarhakoirarotu
jos haluat tarhakoiran, kannattaa valita jokin toinen rotu. Tuskinpa muut rodut kuin lappalaiset voivat viettää ympäripyöreitä pv ja talviaikaan vaikka olisi miten lämmin koppi. Collie on myös rotu, joka tarvitsee seuraa, virikkeitä, ei viihtyisi vaan turhautuisi tarhassa.
- ...
Ei ole tarhakoira eikä ole pk:kaan...valitan :(
Ei ole puhasrotusesta kokemusta, mutta meillä koirassa puolet collieta ja ollut häkissä siinä missä muutkin. Kaikki kolme viettävät yönsä siis häkissä jossa jokaisella on koppi ja kopeissa lämmitys talvella. Ja viihtyvät kyllä hyvin. Menevät iltasella itse häkkiin jos kukaan ei älyä niitä sinne laittaa. Ovat päivät vapaana pihalla ja saavat kyllä lenkitystä.
- Muki-
kyllä koiraa voi pitää työpäivän ajan ulkona tarhassa :) Kunhan päästätte sen sieltä heti pois ja sisälle mukaan arjen touhuihin. Itse en muulloin pitäisi. Luulisi että koira kuin koira viihtyy työpäivän paremmin ulkona hajujen keskellä kuin sisällä. Riippuu tietenkin koirasta itsestään kummasta enemmän pitää :) Yksilöasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220