Käärme, joka ei söisi jyrsijöitä?

Eläinrakas tyyppi

Onko olemassa lemmikkikäärmettä, jolle ei tarvitsisi syöttää jyrsijöitä? Minusta näet jyrsijätkin ovat niin suloisia, että olisi inhottavaa syöttää niitä käärmeelle, vaikka kuolleita ne hiiret tietenkin olisivat.

5

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Li Dragon

Ainakin sukkanauhakäärme ja nauhavesikäärme sopisivat sinulle.Kannattaa googlettaa tietoja ja mennä herppi.net sivustolle.

• käärmeenomistaja

Kaikki käärmeet ovat lihansyöjiä, ja minä todella kyseenalaistan etiikantajusi jos sinusta on sitten vähemmän raakaa syöttää niille esim. kaloja, koska ne eivät ole "suloisia". Todellisuus kuitenkin on, että jos aiot hankkia käärmeen, niin pakastimesi tulee olemaan täynnä jonkinlaisia pakastettuja elukoita. Jyrsijät ovat sitä paitsi ravintosisällöltään parempaa ruokaa käärmeelle ja niitä on helpompi saada.

• adeela-

eipä sitä kannata kärmettä hommata jos ei ole valmis sitä ruokkimaan...
      käärmeestä ei ole kasvis syöjäksi se ei ole ihminen

• vuuuuuuuuu

Minulla on ollut rottia lemmikkinä joten ajatus hiirten tai rottien syöttämisestä häiritsee. Ei siinä mitään väärää ole mielestäni kunhan ruokaeläimet on asianmukaisesti tapettu ennen syöttämistä kärmeksille, mutta siinä tulisi sellainen olo että syöttää vanhoja lemmikkejään uusille, joten vierastan ajatusta.

Onko sukkanauhakäärmeen ja nauhavesikäärmeen lisäksi mitään muita jotka syövät jotain muuta kuin jyrsijöitä (ja mistä niitä muita ruokia saa hankittua)?

..Tai onko mahdollista "oppia" syöttämään käärmeille jyrsijöitä? Tarkoitan että pääseekö siitä epämukavasta tunteesta eroon?

• tottuu

meillä on hiiriä lemmikkeinä ja myös viljakäärme.ensimmäinen syöttö kans jännitti,mut ei kyllä lapsetkaan yhtään ällönny.
        että kyllä siihen tottuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe