Miten esim. Eilattiin pääsisi töihin/lomailemaan pitemmäksi aikaa...?
Onko vinkkejä? 2 aikuista ja 2 lasta 10 ja 12 vuotta...
Israeliin töihin, lomalle...
5
1180
Vastaukset
- erfgtuj
minäkin olisin kiinnostunut menemään israeliin keinolla millä hyvänsä, tosin kukaan tuttu tuskin haluaa israeliin ja olen 18 v lähihoitajaopiskelija
- #reissulainen#
Vaihtoehtoja sinulle on kibbutsit, erilaiset vapaaehtoistyöt tai muutaman viikon (3-6vko) palvelu Israelin armeijassa.
Suosittelen jotakin. Itse olen ollut kibbutsilla, tuttavani nyt keväällä 3vko Israelin armeijan tukikohdassa erilaisissa "hanttihommissa".
- Kellä tietoa?
töitä Israelissa! Millainen palkka siellä on, ja millainen arvostus sairaanhoitajilla?
- #reissulainen#
Virallisen sairaanhoitajan työhän vaaditaan Israelin valtakunnallinen tutkinto, heprean kielellä. Avustavaan työhön voi päästä, peruspalkka on kehnonlainen.
Vapaaehtoistyöhön monenlaisiin hoitotehtäviin voi päästä helpollakin usemman järjestön kautta. - el
#reissulainen# kirjoitti:
Virallisen sairaanhoitajan työhän vaaditaan Israelin valtakunnallinen tutkinto, heprean kielellä. Avustavaan työhön voi päästä, peruspalkka on kehnonlainen.
Vapaaehtoistyöhön monenlaisiin hoitotehtäviin voi päästä helpollakin usemman järjestön kautta.täälläkin 19v tyttö tahtoo israeliin! syksyllä olis tarkotus lähteä, ensin kerätä rahaa duuniatekemällä suomesssa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299